jeeeeuj t is voorbij!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

jeeeeuj t is voorbij!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 00:23

jeuj, de muziekavond is alweer voorbij en het viel me alles mee!! Voor degene die het heeel toevallig gevolgd hebben, het was dus die muziekavond waarvan we nix wisten zeg maar.. Dat niemand wist dat we zelf ook iets moesten voorspelen..

Maar iig was het een eeeeeerug lange dag.. 2 uur moesten we naar de kerk en half 10 was ik thuis.. En ben nog wel ziek!!
Met havo 5 deden we een slagwerk stuk en het klonk egt wel grappig voor iets wat we twee keer hadden geoefend.. Het ging vrijwel foutloos.. Wij zaten een maat fout, maar daar komen we ook wel weer over heen en waarschijnlijk heeft niemand het gehoord..
Later moest ik met nog iemand I will van the Beatles zingen met harp begeleiding en het schijnt dat je ons helemaal niet kon horen!! Oei wat eeeeerg nou!! Haha!
En als afsluiting zongen we met havo 5 en vwo 6 drie nummers.. Die zag ik die dag voor het eerst!! jeeuj.. en dan moet ik ook nog eens alt zingen en dat is dus vrij ingewikkeld omdat het eeeerg makkelijk gaat om met de sopraantjes mee te gaan zingen..
En natuurlijk kreeg ik weer vreselijk de slappe lach op het podium.. Er zat een nummer bij wat ook een neurie gedeelte had.. en tja.. dan moet iedereen dus ook ademhalen en de mond open doen.. En wanneer zo'n 30 mensen dat op het zelfde moment doen.. tja.. dat geeft een ontzettend komisch gezicht.. En dan blijf je natuurlijk niet in je eentje lachen.. neeeee het is vreselijk aanstekelijk.. Dus ook een aantal van de sopranen deden vrolijk met ons mee.. jaja een vrolijk stuk dus...

nou ja het zit er weer op en eerlijk gezegd vond ik het best gezellig!! en ik zal er nog wel zo tegen op!! Dacht nog: zal ik in bed blijven want ben immers ziek.. Maar nee.. niet gedaan.. misschien dat ik zelfs wel met de muziekavond van 12 maart mee ga doen.. Even goed over nadenkn...