Ik voel me er helemaal niet prettig onder

En dan krijg ik haar thuis, kaalgeschoren en versufd. Ze is vast hardstikke boos op me, omdat ze in een plastic kistje moest. (heb geen kattemandje, maar och, dan was ze toch ook boos geweest
)Morgenavond is ze ex-poes. Dan is ze een "hetje".
Dan mag ze gerust naar buiten, spelen en dollen met de katten uit de buurt. Vogeltjes jagen en spinnen vangen in het houthok.
Voorheen was ik bang dat ze zou ontsnappen en zwanger thuis zou komen. Dus liet ik haar nagenoeg niet buiten.
Vanaf morgen mag ze naar buiten. Kan ik me dan weer zorgen maken over of ze weer thuis komt
Hoe doen jullie dat met jullie buitenkatten? 's ochtends eruit en 's avonds er weer in? Ook als jullie niet thuis zijn?
Bang voor auto's ben ik eigelijk niet, want ik woon in een auto-luw centrum. Die auto's die er rijden horen zo langzaam te rijden dat ze nog 3x kunnen stoppen.
Maar stel nou dat er een of andere gek haar cat-napped? Dat ze vergiftiged word? Dat ze gepest word?
Of wie weet valt ze zelf wel mensen lastig? Schooit ze bij de visboer?
*zucht*
Wat dacht ik in hemelsnaam toen ik aan dat schattige gratenpakketje begon? NOG meer beesten zorgen
). Onze vorige katten ging ook altijd naar buiten. Op 1 tje na. Was een zeer dure poes, een heilige birmaan, waar we ooit mee wilde gaan fokken. Helaas is ze op 1 jarige leeftijd aan kattenaids gestorven
)

) dan roepen wij hem en komt hij wel.