tentamen cijfers...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

tentamen cijfers...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 22:29

egt een ramp gewoon!! Twee weken heb ik tentamens gehad.. vorige week en die week daarvoor.. en het is zooo slecht gegaan...

Natuurkunde 4,8 welke ik niet mag herkansen omdat het geen punt onder mijn gemiddelde is..

wiskunde (schaam, schaam) 1,8 (er waren welgeteld twee voldoendes gevallen.. en ow jee ik realiseer me net dat ik ook deze niet mag herkansen!!!!!)

anw wel goed: 7,4.. Maar wilde een 8,5 halen omdat ik het dan met een 8 afsloot.. Dus alles goed geleerd , wist egt letterlijk alles, krijgen we geen vragen over het geleerde maar dingen die je maar moest bedenken... Boos!

engelse brief: 5,7 (vonnik heel goed van mij omdat ik met de oefenbriefen alleen maar onvoldoendes haalde!!)

verder moet ik nog scheikunde terug krijgen, maar ik wist welgeteld een vraag dus zit er niet ijn dat die goe dis.. EN die mag ik ongetwijfeld ook niet herkansen.. Nou dat wordt dan een eitje deze weken!! Hoef ik iig niet meer te leren..

dat was het voorlopig wel.. sta nu iig weer twe onvoldoende en strax ook voor scheikunde... Huilen

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 00:13

ik ken dit gevoel maar dan voor gewone toetsen
voor me tentamens heb ik wel geleerd
en had...
voor nederlands een 6,4
en voor engels een 7,8 Haha!
de rest zijn gewone toetsen bij ons
en naja anders is er volgend jaar nog een jaar ( een voordeel nog een jaar betekend niet op kamers betekend nog een jaar bij mag in de buurt Lovers Schijnheilig )

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 13:45

Volgende keer gaat het vast beter Lachen
Ik zit nu midden in de tentamenweek, dus moet de cijfers nog terug krijgen. Alleen natuurkunde was een ramp, ik had me in de tijd vergist Frusty Dus dat kost mij al 1 herkansing en nu heb ik er nog maar 1 over Boos!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 00:30

heeey wat bekend!! Maar vergist in de tijd? Hoe bedoel je dat? Dacht e dat je langer had?
Ik hoorde vandaag van mij natuurkunde leraar dat ik niet mag herkanse.. banketstaaf.. ik wist het wel, maar vorige keer was het me ook met wiskunde gelukt.. Gewoon met je herkansingsformulier heen gaan en even je gemiddelde veranderen en.. hoppa!! Handtekening!!
Maar deze doet het dus blijkbaar bij het boekje en dat zal voor scheikunde ook wel zo zijn.. nou ja blijft er nog een over he? En dat is wiskunde.. oh oh wat een ramp!!!!

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 13:26

Nou, ik dacht niet dat ik langer had.
Ik had me vergist in de tijd en dacht dat het later zou beginnen. Frusty
Dus toen had ik nog maar 15 min. ipv 50...
Nou, en dat werd dus een ramp.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-02 17:13

oeioei... tja dat is wel heeel verveldend!!!

ik heb vandaag nog een 5 voor bio en voor litaratuur terug gehad dus nu is mijn vertrouwen definitief weg! Dit wordt egt nix dit jaar!!

adrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 22:35

ja erg verveelt en vooral dat je er geen herkansing krijgt. Ik heb ook tentamens gehad, ik had voor gezongheidkunde een 7 en voor biologie praktijk 3 v tjes en voor theorie eerst een 5.1 toen mog ik hem overdoen toen had ik een 7 dus daar was ik wel blij mee. en van nederland heb ik nog niet terug.
gr marije

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-02 20:47

Wat vcoor school doe je Marije?

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 22:38

oeh das niet zo best.

Bij ons mag je alles herkansen wat je maar wil, nou ja niet alles, maar ik bedoel dat je als je een 8 hebt en je wilt een 9 dat je hem dan mag herkansen, als sta je een 3 gemiddeld. En dan mag je in een heel jaar 4 SE herkansen.

ik heb vorige week gehad:
wiskunde hertentamen
wiskunde tentamen
geschiedenis tentamen
duits tentamen
biologie tentamen
frans tentamen
ANW tentamen
economie tentamen
scheikunde tentamen

duits heb ik al terug, een 7,4 en voor biologie had ik een 8,2 de rest moet ik nog terug krijgen.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 02:30

tjee das alvast een goed begin!! Lekker joh!!

En nee bij ons mag je 25 % herkansen, maar dat mag dan geen voldoende zijn en het cijfer moet een punt lager zijn dan je gemiddelde inclusief het laatst behaalde cijfer.. Sta je dus een 4 of een 5 is het practisch nooit mogelijk om het te herkansen omdat je dan dus vaak geen punt lager haalt..

Mijn vorige tentamenperiode heb ik expres wiskunde verkl**t, zodat ik hem kon herkansen maar tja.. ik haalde een 2,8 of zow en stond een 3, nog wat.. Mocht hem dus niet herkansen.. Das balen!! Maar heb het tocg voor elkaar gekregen door gewoon een andre gemiddelde in te vullen.. Tja domme leraren zijn ook wel eens handig he??

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 14:22

haha, ja, soms zijn ze wel makelijk ja, leraren, maar meestal Frusty
gelukkig heb ik dat probleem niet, maar het is wel erg banketstaaf voor jou.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 14:40

tja nou ja.. doe ik het toch nog gewoon eeen jaartje over? Heb ik nog een jaar om te denken wat ik hierna wil gaan doen en heb ik zeeeeeeen van tijd voor mijn lieve fredje!! Want vrijstellingen heb ik dan natuurlijk genoeg!! En ach... nu kan ik spijbelen zonder dat het ook iets uitmaakt, want halen doe ik het tog al niet dit jaar!!