Lang leve de boktpetjes! (ik heb honeybee herkend!)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Piaffe

Lang leve de boktpetjes! (ik heb honeybee herkend!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-02 21:52

Zondag was ik op wedstrijd in Haskerhorne. daar zag ik een meisje lopen die wel erg leek op de foto's in Honeybeez profiel en op die van de Gasselterit. Ik durfde niet op haar toe te stappen, want ik wist het niet zeker. Later zag ik haar in de kantine; MET EEN BOKTPET OP!!! Was dat even leuk, zo een fanatieke aanhanger van bokt!!!!!!!!!!!!!!!! Ik denk alleen niet dat ze mij heeft gezien, tenminste ze kon niet weten dat ik ook een boktaanhanger ben, aangezien ik geen petje heb. BTW; ik zat met de prijsuitreiking aan de stamtafel, jij zat tegenover mij op een barkruk. Ik heb blond haar (had het los) en een blauwe fleecetrui/jas aan, en natuurlijk de 'witte' broek.

( Ik had btw precies 156 punten in de L1)

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:00

Haha, ja als ik in Ermelo een Boktpetje had gehad, dan had ik Stef en Dennis gemeet en dus Honey gezien Tong uitsteken , maar ja nu durfde ik dus niet op ze af te stappen, terwijl ik het wel zeker wist Frusty zie mijn onderschrift Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 23:02

Ja, ja.. ik was schuldig! Lachen Ik was het inderdaad... Ik was er om Nico in de L1 en Herna in de L2 voor te lezen. Toen ik aan de bar zat was ik in afwachting naar de punten van Nico die toch niet zo best had gepresteerd. Volgens mij heb ik je wel gezien. Als hoeveelste reed jij in de L1 en hoe zag/ziet jouw paard eruit? En uiteraard.. waar kom jij vandaan?

Enneh.. de volgende keer gewoon naar me toe komen hoor! Lachen

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 16:05

hihi berdientje Haha! sukkel Knipoog Haha!
leuk zeg dat je haar herkent hebt!
ik ook zondag, loopt iemand met een brommer eraan bij t ziekenhuis. (wjerdo zou met de brommer komen) zij stond daar. ik d8 zal ik meteen erheen gaan of nog even wachten *LOL* want wist het niet zeker maar toen zag ik het gezicht een beetje en toen zag ik t Haha!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:00

sjonge jonge, ik was er ook die zondag, had sandra ook wel gezien, maar ahd me buurjong mee dus geen tijd Haha!
Roos (littleroosie) was er ook Lachen
hoeveel punten had je?

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 20:07

toen er nog geen boktpetjes waren, was ik in NIC zuidlaren en daar was ik geloof Zep?? bij een standje. Ik wist gewoon 99.1 procent zeker dat het ze was, ben samen met mijn mams wel 20 keer langsgelopen, maar ik durfde niet. Mijn moeder vond me ook maar dom en raar. Ach ja... Tong uitsteken Bloos