ik lees hier nogal wat berichten en ik zie alleen maar dat degene bij in the picture en iedereen wordt afgekraakt en ook bij links, als iemand anders een forum wil maken dan doet hij/zij dat toch? ik ga er ook 1 maken voor bij mijn site (
) maar ook dat van roel werdt dus verziekt door een paar oversekste bokkers. ook krijgen sommige met hele leuke toppics geen reacties en sommige met de meest domste waar nergens op slaat wel. ook de nieuwelingen en die engelse vrouw/man wordt ook al afgekraakt, maar als zij hier nou wilt komen om met nl'ers te praten kan dat toch? volgens mij komen er hier ook kakkertjes de rest verzieken. wat maakt het nou uit of je er niet uit ziet op je pony? het gaat om het innerlijk. en ik denk dus ook niet dat ik hier reactie op terug krijg maar een slotje op wordt gegooid. op internet weet je niet of hij/zij boos is en dat ben ik nu niet maar dit moest ik even kwijt. ik wil nu ook niewt horen van: ... slaat nergens op ofzo, als je iets niet leuk of iets klote vindt ga je toch ook niet zeggen: "staat niet
bleh!" je bent veels te groot!" door dat sootr topics wordt het hier minder leuk, want eerst vondt ik het hier nog super! maar nu vindt ik het nog alleen maar *leuk*. dit moest ik even kwijt!

is. terwijl ik helemaal geen oom in canada heb!!!!