Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heike schreef:inderdaad maaike verteld het goed. Ik ken bart al een hele tijd. Zijn ook een tijdje 'met elkaar' geweest. Maar das nu over. We zijn nog wel de beste maatjes. Bart is mijn beste vriend kan ik wel stellen. Staat altijd voor me klaar. maar goed daar ging het niet over.
Op horses was het al een tijdje niet meer leuk. We hadden nog een domein naam liggen. Bokt.nl Is ontstaan omdat ik een leuk e-mail adres wilde. Julius@bokt.nl dus.
Maar goed op die plek hebben we dus een nieuw forum opgericht en gelijk kwamen de horses menden hier naar toe. Die waren het blijkbaar ook zat. Dat het zo goed zou gaan lopen had ik niet verwacht. Hoe de mensen hier met elkaar omgaan daar kan ik kort in zijn. In de meeste gevallen gaan ze goed met elkaar om en ruzies komen niet zo heel vaak voor. (je kunt het natuurlijk niet voorkomen) Mensen hebben elkaar leren kennen vie bokt. Er zijn meetings. En nu zelfs al bokt-petjes(met grote dank aan Prisca)
al met al is het een gezellige boel geworden.
p.s 9 januari is de datum. Terijl ik dit stukje typte waren er al weer reacties. wat gaat het vlug

.
. De bokt vrouwen gaan denk ik een paardentoer door de omgeving maken en flink wat teris spelen en natuurlijk BOKKEN (als er een pc vrij is
.
Nu ben ik trouwens wat aan het afkicken, niet alleen van Bokt maar gewoon wat minder op Internet. Lukt aardig, al zeg ik het zelf 
Sypheron schreef::+: Helemaal mee eens Carola! Bart en Heike geweldig bedankt!! Jullie weten niet hoe blij ik ben door bokt maar ik denk dat jullie wel ongeveer een indruk hebben. En dat terwijl ik (nog) niet eens paardengek ben, maar dat zit er zeker aan te komen! het wordt steeds erger met mij!
Haha, dat vind ik nou leuk. Weet je, het paardenvirus is zwaar besmettelijk, en als je het eenmaal hebt is het ongeneeselijk. Maar het is wel een ontzettend leuke ongeneeslijke ziekte! En je bent beslist niet de eerste die er op zo'n manier mee behept raakt...

En toen voelde ik me een beetje trots..
Dat ik op dat forum kom 
Pouskintje schreef:Kunnen wij ook een bokt e-mail adres krijgen?
bij deze.
!
. Ik weet wel dat ik me had aangemeld en nog niet meteen begon met "bokken", heb het eerst even aan gekeken en toen.... was het hek van de dam
.
(het zijn toch ruim 650 km!).
!