Maar eh...mijn mening is ff voor Bart...sorry Bart, maar ik vind dat als er dingen op bokt worden geplaatst voor iedereen om te kunnen lezen (dus niet de priveberichtjes) dat mensen daar toch hun mening over moeten mogen geven...anders heeft plaats reactie niet zo veel zin toch???
Enne, omdat iedereen verschillend is en verschillend denkt zullen die meningen af en toe wel eens flink uiteen kunnen lopen...maar ik persoonlijk kan eerlijkheid wel op prijs stellen en als ik geen ongezouten commentaar wil krijgen, tsja, dan moet ik mijn berichtje maar niet op bokt plaatsen lijkt mij...No offense Bart, maar dit is dus mijn mening...ik ben het echt wel met je eens dat dat niet altijd leuk is hoor!!! Daarom bij deze een goed voornemen voor alle bokkers... (
) wat dachten jullie er van om te proberen om iets meer respect voor elkaar te tonen en iets vriendelijker te blijven...lijkt me wel zo gezellig...maar ik wil (als het mag...) toch wel graag weten of er nog meer mensen zijn die het met me eens zijn dat als er een berichtje geplaatst wordt waar de meningen over uiteen kunnen lopen dat het dan ook logisch is dat er zowel positieve als negatieve reacties kunnen komen...en eerlijk is eerlijk, ook van negatief commentaar kunnen we toch leren?!!!!! Zo, ik ben mijn ei ff kwijt, ik ga weer gezellig verder bokken!!!Groetjes, Jasja

Jammer natuurlijk dat er ook mensen blijken te zijn bij wie dat precies andersom het geval is, maar ja, daar doe houd je altijd. Laten we maar hopen dat iedereen zich voorneemt om het van nu af aan gezellig te houden enne...geen steken onder water meer dus!!! Ik zou zo zeggen dat als je je zo ergert aan mensen (ik erger me aan niemand hoor...ik vind iedereen aardig...ff lekker slijmen