Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
)
( ik denk ook ver in de toekomst..)
wij willen juist richting jou kant op
.flaim schreef:de enige goede manege in omgeving spijkenisse(dat je niet te ver hoeft te rijden)is simons haven daar heb je alles voor ik dacht fl 550,-
Citaat:ps mirage gidran kon je deze al: het is geel en het gaat terug in de tijd................
de bus naar zuidland
is verzonnen door een slandenaar
Buitenzorg"]
[quote="flaim schreef:de enige goede manege in omgeving spijkenisse(dat je niet te ver hoeft te rijden)is simons haven daar heb je alles voor ik dacht fl 550,-
Citaat:ps mirage gidran kon je deze al: het is geel en het gaat terug in de tijd................
de bus naar zuidland
is verzonnen door een slandenaar

Maar eeh....550 gulden in de maand is niet veel hoor. 600 gulden blijkbaar ook niet als ik het zo zie...750 piek per maand vind ik gewoon te gek voor woorden.
, heb altijd bij een boer gestaan en ondanks de weinige luxe heb ik het daar goed naar mijn zin gehad. Ik kon mijn eigen hoefsmid/veearts/instructeur uitkiezen en de paarden konden/kunnen naar buiten wanneer we wilden. We betaalden 200,- gulden in de maand incl. voer/hooi/stro, alles zelf doen (behalve overdag voeren) waardeloze bak, maar goede uitrijmogelijkheden en lekker rustig.
eerst maar eens zien waar deze liefde naartoe gaat!maar goed heel erg bedankt allemaal,mocht ik idd die kant op komen dan neem ik wel contact op met een aantal van jullie om de stallen eens te mogen bekijken waar jullie staan..............thanks!