beste reclame verkiezing op bokt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Macario

beste reclame verkiezing op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 16:15

lijkt me leuk.. en verkiezing van de leukste reclame.. net zoiets als de gouden loekie Haha! maargoed ik verkies; heeeeeeeeey biertjuhhhh
en die ene van life is short. zo'n baby die door de lucht vliegt en dan steeds ouder word..

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 17:01

Die op MTV!!! van dat arrogante roodharige wijf die midden op de formule-1 baan staat en dan overgereden wordt Haha!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 17:26

Voor de beste reclame nomineer ik:

Blue moon!!!!
Die oude vrouw die haar vogel zangzaad geeft en dan gaat ie vogel zingen.

Haha!

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 17:48

ik ga ook voor het live is short met die baby !! die vind ik echt keigaaf !! wel super hard maar dat maakt niet uit !!

HIHI !!!

dat is dus al 2 stemmen voor live is short !!

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:06

Pfff Ik kan niet kiezen. Er zijn zoveel leuke.
-Die ene van een zalm iets(john west meen ik te herrineren), waar een man met een beer vecht om een zalm. En dan zegt die man "look an eagle!", die beer kijken, man geeft beer een schop en gaat er met de zalm vandoor Haha!
-Centraal beheer, Rio de Janairo(hoe je het ook schrijft)
dies ook echt tof
-en die reclame van Kanis en Gunnink is echt zow droog dat het leuk is Haha!

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:15

NU EVEN NIET!!!!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:20

Die van xbox (life is short, play more) is wel geinig, maar ik vind die van die John west reclame ook leuker en die reclame van MTV met die gast van die ringtones is ook wel vet: "Call me, call me on my mobile!!!" Tong uitsteken

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:34

NU EVEN NIET!

GEWELDIG is die zeg... ik zet het geluid er zelfs weer hard voor 'De hele afdeling op sabbatical' 'Sjors, zeg eh....' 'NU EVEN NIET KAN IK DAN NOOIT ONGESTOORD...'

'Sorry jongens. Zeg het maar. Sjors, je bent een eikel. Kommaar komma komma...!'

Hahahaha ik lach me echt slap als ik die reclame zie. ZO'n manager wil ik later ook worden *LOL*

Die van MTV van die ringtone is ook stoer (wat een kop heeft die kerel) en Rio vind ik ook leuk. En een gouwe ouwe: Die boeren op de trekker van Ilgo ofzo? Met zo'n superleuk fluitmuziekje... identificeer ik me helemaal mee wanneer ik op de trekker rijd op stal *LOL*

daniel79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:44

ik ga voor Cup A Soup - Sjors, heerlijk als die kerel op dat buro staat te roepen en die ene gast zit gewoon patience te spelen!

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:50

Die van danoontje powerrrrrrrr!!!!!!

Dat hoofd van dat kind Haha! ik kom dan helemaal niet meer bij! Haha!

maar ook die van centraal beheer; Rio die is ook tof
oh, en zo zijn er nog veel meer *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:57

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 19:03

owja danoontje power idd ook Haha!

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:18

Sypheron schreef:
Die van xbox (life is short, play more) is wel geinig, maar ik vind die van die John west reclame ook leuker en die reclame van MTV met die gast van die ringtones is ook wel vet: "Call me, call me on my mobile!!!" Tong uitsteken

jaa die is lachen, die call me, call me on my mobile
hoe die dat zegt Haha!
en heey biertjuhhh natuurlijk!!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:23

daniel79 schreef:
ik ga voor Cup A Soup - Sjors, heerlijk als die kerel op dat buro staat te roepen en die ene gast zit gewoon patience te spelen!

JAAAAAAAAA
Die doe ik altijd na met mn ouders en zus,HAHAHA,ECHT MELIG, dan doen we zo lollig Haha!:D:D
En Danoontje vind ik ook heel sweet! DANOONTJE POWERRRRRRRRRRRR

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:24

Zijn zoveel leuke maar de allerleukste vind ik toch van die 2 vrouwen en die wasmachine dat ze zo zegt van Zeker je gevel laten liften, allemaal betaald van mijn premie, die reclame.
En rio de janero en nog een paar

Die van die life is short vind ik een walgelijke reclame.
en kaasmeisjes komen ook mijn strot uit Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:44

skipperfan schreef:

Blue moon!!!!

Haha!

jaja die is echt vet cool, haha.

En die tennisreclamen, met die twee meisjes die rare geluiden maken en dat die scheids (of hoe heet dat bij tennis) ze na gaat doen.

en die van die koffieautomaat ik ook wel leuk.

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:46

Tsjah... er zijn heel veel leuke reclames!! *LOL*

ik vind die van cup a soup wel leuk en die van mtv van die ringtone en uhhh van die garnalenpellers Haha! best oud maargoed
en van die man die met die beer en vis (wat missy zei)
en die reclame van danoontje POWERRRRRR is wel lieff Lachen

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:21

skipperfan"]

Blue moon!!!!

Haha!
[/quote]

Ja die is echt helemaal geweldig! Hahaha! Ik loop dat liedje echt de hele dag door te zingen *LOL* Blue moon! Cool

[quote="Missy"]
-Die ene van een zalm iets(john west meen ik te herrineren), waar een man met een beer vecht om een zalm. En dan zegt die man "look an eagle!", die beer kijken, man geeft beer een schop en gaat er met de zalm vandoor
-Centraal beheer, Rio de Janairo(hoe je het ook schrijft)
dies ook echt tof
[/quote]

Ja haha, die vind ik ook tof! Vooral die van Rio! *LOL*

[quote="Laura schreef:
NU EVEN NIET!

GEWELDIG is die zeg... ik zet het geluid er zelfs weer hard voor 'De hele afdeling op sabbatical' 'Sjors, zeg eh....' 'NU EVEN NIET KAN IK DAN NOOIT ONGESTOORD...'

'Sorry jongens. Zeg het maar. Sjors, je bent een eikel. Kommaar komma komma...!'

Ja haha, die vind ik ook wel goed!
Pas hadden we natuurkunde, toen had de leraar aan het begin van de les schijnbaar 'Pleur op!' tegen een jongen uit de klas gezegd. Toen ging die leraar zijn verontschuldigingen aanbieden, een heel banketstaaf. Ineens zo'n jongen uit mijn klas: 'Oke, zeg het maar. Meneer Hage, je bent een eikel! Kom maar!' HAHAHA! Die jongen ook echt zo met die handjes zoals in die reclame. Echt héél de klas lag dubbel *LOL* Was echt lachen!

Ik vind die reclame van Bacardi Breezer met die kat ook wel grappig! 'Have you been chasing out birds again?'

Ik vind een paar reclames van een hele tijd terug ook nog steeds goed.
Eén van de Gouden Gids. Dat er zo'n schoonmaker aan het schoonmaken is en dan met zijn bezem een scheur in het glas van een groot bassin met een haai erin slaat. HAHAHA! Die vind ik echt goed!!

Er was ook nog een andere van een tijd terug, dat zo'n man over alles heenspringt enzo, over auto's enzo. En dat 'ie dan volop tegen zo'n paaltje knalt met zijn banketstaaf *LOL*

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:31

Ik vind vooral die van Cup A Soup wel gaaf "We werken hier met Fun, Friendship en Finance". En dan dat wijf als hij een bekertje Cup A Soup neemty "Hij is weer heerlijk Coby" Haha! "Komma, komma, komma, komma" Lachen

En uiteraard life is short van XboX vind ik erg gaaf! Haha! Hoe die met een plof zo in die kist terechtkomt...prachtig!

En ook die siliconen talenknobbels is gaaf...daarnaast vind ik die van John West ook erg grappig.. "Look an eagle!" haha Haha!

En die van Kanis en Gunnik is ook erg leuk "Is dit niet een beetje een saaie reclame, Kanis?" "Ja" Haha!

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:37

ow ik vind die reclame van die kaasmeisjes ook superirritant totdat ik een klein detail ontdekte (goed opletten...) *ja vlaggetje is ook lekker*.... Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:37

Ik kijk tegenwoordig heel weinig TV, dus ik ken niet zoveel actuele reclame, maar die van die Melkunie koe (die we helaas nooit meer zullen zien omdat het merk nu Campina is) die met slippers aan en een handdoek over haar nek langs een zwembad sloft. Plons! En ik had nog zo gezegd: géén bommetje!

Of "Even Apeldoorn bellen" als die donkere jongen met het rastakapsel in de wagen die de strepen aan het trekken is over het randje dreigt te rijden.

Tralalala, Twiedeliediedie.... *LOL*

Ja sommige reclamespotjes zijn leuk en blijven leuk. Maar als ik de zoveelste reclame weer zie over wasmiddellen (waarom kunnen die nou nooit eens leuk zijn), luiers en WC papier, dan hoef ik ze voorlopig weer niet meer te zien. Gaaaap
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 24-03-02 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:49

Ik ga voor de scheurende gitaren op een huwelijksfeest van Heineken, geheel objectief natuurlijk...al is het mijn neef!!!!
die dus ook in de microfoon spreekt hahaha!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 08:54

En hier nomineer ik er nog een paard.

Die vrouw en die kinderen die aan tafel zitten en die man is in de tuin aan het werken, roept ie vrouw zo:

,,Fred!" ,,FRED!!!!"
Dus die man draait zich zo om: aaaaaaaaaah!!!!!!!!!!! al het eten door de kamer heen iedereen onder de spaghetti.

,,Maar gelukkig hebben we het toetje nog!"

Haha die vind ik echt zo grappig, enneh:

Heeeeeey! Biertje!
Eerst echt zo'n neurd en daarna heel erg cool!

Danoontje Powerrrrrrr vind ik ook heel gaaf!
Gaan ze dat bij ons in de klas heel de dag door zeggen Frusty

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 08:58

vlieg schreef:
ow ik vind die reclame van die kaasmeisjes ook superirritant totdat ik een klein detail ontdekte (goed opletten...) *ja vlaggetje is ook lekker*.... Tong uitsteken

haha die reclame is ook leuk!!
Tss(of hoe je het ook mag schrijven Verward ) dat zou ik toch zeggen?

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 14:10

Er zijn meer reclames die ik erg leuk vind. Als het gaat om de tekst ga ik voor: Er is één vraag die alle andere vragen overbodig maakt (ff stil) Biertje?

Als je ook lokale radioreclames mag nomineren, dan nomineer ik "De Jager Meubelen". Van die muziek word ik altijd melig