Hey roos wat leuk om jou ervaring te lezen!
Ik vond het ook een heel leuk en bijzonder weekend.
Bij ons ging het ook op jou manier; iedereen deed oefeningen en gaf Reiki aan elkaar, terwijl ondertussen mensen ingewijd werden. Je kreeg twee inwijdingen per dag.
De inwijdingen vond ik heel bijzonder. Bij de eerste inwijding gebeurde er niet zoveel, ik voelde me daarna wel heel 'gelukkig' ofzo. Bij de tweede inwijding had ik het vreemde gevoel dat ik een vogel was en door een bos vloog. Echt vreemd voelde dat, vooral omdat ik bet nuchter ben met dat soort dingen. Het verbaasde me.
Bij de derde inwijding voelde ik een heel intens verdriet opkomen, dat was wel erg heavy, ik voelde op een of andere manier heel sterk mijn overleden paard bij me in de buurt. Toen ik dat voelde overviel het me enorm, ik had er gewoon niet op gerekend dat dat zou kunnen gebeuren. Ook had ik het gevoel dat ik onder een hele felle lamp zat, maar toen ik mijn ogen opendeed zag ik dat er alleen in de hoek van de kamer een lamp brandde. De vierde inwijding vond ik niet zo bijzonder; ik had weer het idee in een hele lichte kamer te zitten, maar verder gebeurde er niet zoveel met me.
Ik had wel steeds als ik mijn ogen dichtdeed dat het voelde alsof ik helemaal naar de vrouw die het deed toegetrokken werd.
Het Reiki geven aan elkaar vond ik een heel bijzondere ervaring; ik werd er zo ontzettend warm van! En op het moment dat de behandeling klaar was, of als ik mijn handen van de persoon af haalde, koelde ik weer af tot mijn normale tempratuur.
Verder had ik niemand verteld over dat ik een whiplash heb gehad, maar toch legde iemand meteen de handen op mijn pijnlijke spieren en tot nu toe heb ik er nog niet weer last van gehad.
Ik behandelde een vrouw met een heel warm hoofd, zo voelde het. Toen ik klaar was bedankte ze me dat ik haar van haar hoofdpijn af had geholpen.
Een heel bijzondere ervaring, het is moelijk om te beschrijven eigenlijk.
Ik kreeg trouwens te horen dat je de komende 21 dagen vooral de Reiki voor jezelf moet gebruiken en pas daarna ook meer aan anderen?
Ik heb mijn kater al even geprobeerd. Het is namelijk wel vreemd; je bent er een weekend lang mee bezig en dan is het ineens weer maandag met alle normale dingen van alledag. Dus ik had wel even het gevoel van 'kan ik het nou wel echt?!' Mijn kat reageerde echt heel leuk! Ik raakte hem niet aan, maar hield mijn handen vlak boven zijn rug, hij draaide zich om met een 'miauw' en toen ik stopte gaf hij kopjes en ging hij lekker met me kroelen