Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

steef schreef:Wat een ontzettend flutidee zeg
Lyrik schreef:als je een topic plaatst en mensen gaan het op een ander onderwerp gooien of gaan op elkaar lopen Z**ken vind ik wel dat je er een slotje op mag plaatsen
Lyrik"]
[quote="steef schreef:Wat een ontzettend flutidee zeg

Lyrik schreef:nou oke dan niet het was maar een vraag!!!!!!!
) 
Maar ik ben ook jong geweest, heb ook in de pubertijd gezeten en ben volwassen geworden maar ik weet wel dat de pubertijd de belangrijkste periode in je leven is naar de weg naar de volwassenheid, je moet dan veel incasseren maar daar word je ook sterk van.En daar heb je volwassen mensen bij nodig die de jongeren gelegenheid geven zich verder te ontwikkelen. Daarom is het dus geen goed idee om zelf een slotje op je eigen topic te plaatsen. Dat kun je in je verdere leven ook niet doen. De stelling van hier ben ik het niet mee eens dus gooi er een slotje op dat zou je alleen maar star maken en niet flexibel maken. En dat zou een ramp zijn voor je verdere ontwikkeling. En eerlijk is eerlijk ik leer iedere dag ook nog van de jeugd, ik krijg ook vaak tegengas, maar dat is alleen maar gezond want ik kan me als volwassene ook geen starre houding veroorloven, dan lig ik er ook snel uit.