Nou ja.. goed, we zijn dus op banken zoektocht gegaan. Het moest een degelijk bankstel (stof) worden, maar ook weer niet te duur. Maar toen we een mooie leren bank tegen kwamen zei mijn vriend dat ik natuurlijk ook meteen een goede leren bank kon nemen.. maar ja.. het geld he?
Dus zijn we toch maar afgereisd naar een speciale leerzaak met alleen leren bankstellen. Uiteindelijk is het een Italiaans design bankstel (2 x 2,5 zits) geworden van rundleer, geheel gemaakt van de toplaag van de huid. Hij zal perfect staan in mijn nieuwe huis, maar ik zal er heeeeeel zuinig op zijn, want hij was echt verschrikkelijk duur.. (had ik een leuk paard van kunnen kopen). Hieronder dan dus de foto's van mijn nieuwe bankstel. Ik weet het.. het is vast niet ieders smaak.. maar hij staat gewoon perfect in mijn nieuwe huis. Ik had zelf nooit verwacht zoiets aan te schaffen, maar ik heb een apart huis, dus dan ook maar een aparte bank.
Donderdag wordt hij overigens afgeleverd. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

ik kom een keertje slapen, het moet wel uitgeprobeerd worden hoor, en anders kom ik er een keer op zitten

!Zou het alleen zelf niet kopen, juist door die lichte kleur! Met kinderen en honden is dat gewoon niet het ideale