Verslaafd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

wennie

Verslaafd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 19:13

Bij mij op stal begint de bokt verslaving steeds grotere vormen aan te nemen.
Omdat erg veel mensen van stal op bokt komen gaan bijna alle gesprekken over bokt topics. Zielig natuurlijk, net of we zelf niets kunnen verzinnen om over te praten Frusty Extreme duivel
Gisteren merkte ik dat de verslaving op onze stal misschien wel TE ver gaat. Ik zat met Tessa (ja, Napoleon op bokt Tong uitsteken ) te praten en zei zij dat ze bij sommige gesprekken overl smileys bij dacht.
*SCHOK* ...ik betrapt mijzelf er laatst ook op.
Is hier nog iets aan te doen? groepstherapie ofzo? Zijn er mensen met ervaring met zo'n masale bokt verslaving?
HELP!! Bloos Knipoog

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:14

Euh ik denk niet dat je 1400 berichten in 4 maanden een verslaving kunt noemen of wel Knipoog ? Tong uitsteken Bloos

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:15

Ik ben ook verslaafd. Als ik iets heb meegemaakt ben ik al aan het bedenken hoe ik het op Bokt ga zetten, en ik ga dan ook meteen de reactie's verzinnen, en banketstaaf en die woorden wil ik ook nog weleens gebruiken in echte gesprekken...
Erg hè Bloos

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:15

Ik ben ook helemaal verslaafd hoor Haha!

Spirit en ik van bokt dromen zelfs over bokt en fantaseren erover *LOL*

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:16

ik ben niet verslaafd, ik zet ook bijna nooit een bericht op Bokt. Aan Bpp had ik wel een verslaving.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:18

skipperfan schreef:
Spirit en ik van bokt dromen zelfs over bokt en fantaseren erover *LOL*

Zomaar word ik erbij gehaald! Haha!
Ik droom helemaal niet over Bokt! En ik fantaseer alleen over Bokt als we heel lang in de auto zitten en niks te doen hebben Haha!

Er zijn nu ook al best veel Bokkers bij ons op stal:
Manon 2
Skipperfan
Nikkiemisty
Brigitte
und Moi! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Spirit op 22-03-02 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:19

Ja, dat is wel een teken dat je verslaafd bent. Ik heb dat zelf ook weleens gehad dat ik in gesprekken IRL woorden als stinkmodder, oliebol of poedersuiker gebruik. Nu alweer een tijdje ben ik daarvan afgekickt. Trouwens ik ben helemaal wat afgekickt van bokt/Internet, of eigenlijk nog aan het afkicken

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:20

Ben ik verslaafd? Mijn kat werd vannacht niet lekker en mijn vriend zat me echt vaag aan te kijken toen ik Bo voor poedersuiker kat en banketstaaf uitschold.. (de Misselijk zat namelijk tussen mijn bed en muur in. (good thinking poek)

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:25

Heej volgende week kunnen we weer lekker fantaseren Spirit... als we een lange reis voor de boeg hebben Tong uitsteken
Dus ik geef je een boktpilletje, dan heb je wat om over te praten zaterdag Haha!

Ik neem er zelf ook maar eentje in... voor het geval ze bij Spirit niet werken, oja... weet iemand waar ze te koop zijn *LOL*

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:54

Hoezo verslaafd aan bokken. Ik niet hoor Haha! Of zit ik nog in de ontkenningsfase?

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 23:58

Ik ben ook helemaal niet verslaafd hoor Schijnheilig
Ik ben alleen heel erg in een dip, bijna depressief en chagrijnig als ik vijf weken geen PC heb waardoor ik niet kan bokken.
Nee hoor, dat was wat anders. Ik vroeg me gewoon af waar het aan kon liggen dat ie kapot gegaan was

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 01:53

Ben je verslaafd als je voor 1000 gulden per maand op internet zit? Bloos
En volgens m'n baas was het niet alleen voor het werk...

Nu hoef ik dus niet meer op telefoontikken te letten en kom ik helemaal niet meer achter de pc weg.

Maar verslaafd? Ik? Nee toch? Knipoog

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 13:30

ik ook, ze zouden mijn computer moeten weg nemen, moet nog leren maar ben niet van bokt weg te krijgen.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 18:39

scooby schreef:
ik ben niet verslaafd, ik zet ook bijna nooit een bericht op Bokt. Aan Bpp had ik wel een verslaving.

Je hebt wel al in de duizend berichten.
Maar ik ben er wel verslaaft aan.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:41

*zucht* ik ook ik ook... Schijnheilig

als ik huiswerk moet maken en de pc staat aan loop ik om de 5 minuten heen en weer..
en het is helemaal erg als ik iets op de pc moet doen, dan wordt het; 15 minuten bokken *oh ik zou een verslag maken* begin aan verslag *damn ik weet geen titel. eerst nog maar ff op bokt kijken* 30 minuten bokken *ships, ik zou een verslag gaan maken, nu ga ik echt..* 15 minuten verslag maken *nu ben ik al heel ver,(tien regels Knipoog ) als beloning mag ik éven bokken* en zo dan door.. vreselijk Haha!

en als ik een 'gewoon' mailtje stuur mis ik de smilies, als er iets gebeurd bedenk ik al hoe ik het op bokt ga zetten..

btw, ik ben nu eigelijk hard bezig mijn engelse spreekbeurt over het vrijheidsbeeld te maken Schijnheilig het gaat goed hoor mensen.. al 2 zinnen bedacht!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 20:28

Grassie, in een mailtje kun je ook smiley's gebruiken. Als je bij Hotmail ff instelt dat je de mail in "rich text formaat" wilt sturen

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 20:48

Pouskintje"]
[quote="scooby schreef:

Je hebt wel al in de duizend berichten.
Maar ik ben er wel verslaaft aan.
[/quote]

Ja na een jaar heb ik wel 1000 weten te sprokkelen, ik ben nergens aan verslaafd, ik kan zo ermee stoppen, verslaafd zijn is niet goed...

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 11:19

ik heb dezelfde symptomen als felice ..... Haha! Frusty
ik gebruik regelmatig het woord ' poedersuiker ' ...... Bloos