yes!bijna weekend!wie gaat er wat leuks doen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kasander

yes!bijna weekend!wie gaat er wat leuks doen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 00:30

Hoi! bijna weekend.wat gaan jullie doen?ik weet het nog niet echt.Ik moet zaterdagavond oppassen,dus van uitgaan komt niet veel!Ik heb net toetsweek achter de rug,ff uitrusten! Ohja,ben ik te groot voor een shetlander? Ik ben 1,60 en weeg 57 kilo.

doei! xxxx nathalie Knipoog

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:36

ik heb al weekend! jeeeeeeeeej Party!!

en wat ik ga doen.. morgen ff fietsje helemaal weer goed maken en
huiswerk.. 's avonds trainen (honkbal)
zaterdag huiswerk.. huiswerk.. huiswerk.. Verdrietig en 's avonds ff de stad in denk ik.

en zondag... 1e HONKBALWEDSTRIJD VAN DIT SEIZOEN!!! welliswaar een oefen wedstrijd, maar EINDELIJK weer naar buiten!! WHOEHOE Lachen

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 02:06

Euhm, vrijdag ga ik eerst een film kijken bij me vriendje, samen met nog 2 andere. 's Avonds ga ik heel misschien naar jovink, maar das nog niet zeker.
Zaterdag ga ik denk ik helemaal niets doen, en 's avonds ga ik eerst ff naar de kelder(groepje jongeren) en als ik niet naar jovink ben geweest ga ik gewoon uit, anders denk ik niet.
Zondag ga ik ook geen flikker uitvoeren, misschien dat ik met de hond ga wandelen, maja daar wordt je moe van Haha!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 02:15

Vrijdag de hele dag bezig zijn met van alles en nog wat en de paarden natuurlijk. S'avonds lekker naar een cafe met vrienden. Zaterdag met de paarden bezig zijn en mesten, s'avonds naar een discotheek in België. Vroeg in de ochtend thuiskomen, vroeg in de ochtend voeren en dan nog een paar uurtjes slaap proberen te krijgen tussen de paarden verzorgen door. Maar dat belooft weer veel lol dit weekend. Haha!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 09:59

hoi nat

ze hebben al op je toppic gereageerd voor of je te zwaar ben voor een shet. moet jij maar kijken bij zoeken en dan kasander in tikken bij auteur

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 10:38

Ik ga plinten en kroonlijsten in mijn huis timmeren en op zondag naar de Finse hengstenkeuring!! Er worden maar liefst 8 hengsten aangeboden Haha! Daarvan heb ik er een zelfs nog van Nederland naar Finland geholpen Cool

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 11:21

Tsssss.... BOKTMEETEN natuurlijk! Haha! Haha! Cool Cool

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 11:33

JAAAAAA in Gasselte en flinke spierpijn kweken want ik heb al 4 weken niet gereden Huilen Huilen .

Is het al zaterdag ??? Kwijl .

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:45

uhm, mijn toets week is net begonnen Huilen dus dat wordt een helehoop leren Huilen

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 14:05

he hallo
er is morgen onderlingen wedstrijd bij ons op stal, daar doe ik aan mee
ja en de andere bokkers ook die bij ons op stal staan, dus het word een leuke dag
groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 14:41

Jahaaaaaaa wij gaan naar Loon op Zand met de paarden, lekker door de Drunense Duinen rijden!

Enne, wat betreft die Shetlander: als je een kur op muziek bij Indoor Brabant wilt rijden, ben je idd veel te groot voor 'm. Maar als je gewoon lekker lol wilt hebben komend weekeinde, en lekker wilt hobbelen, knuffen etc, dan niet! *LOL*

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:05

Ben morgen jarig ! Party!!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 19:24

Zaterdag gewoon paardrijden, en een kettinkje kopen met mijn mamsie Lachen
En huisweeeerk!!!!