Nu kunnen we het volgende eventueel afspreken;
Op di,wo & do zit ik op me werk vlakbij Z-O (Amstelstation/ Arena), jullie kunnen eventueel langskomen om ze hier op te halen (voor 18:00 uur).
Iedere dag in de avond (na 18:00 uur) (op ma, vrij & weekend overdag) in Abcoude (bij ouderkerk a/d Aemstel) ben ik bij me paard. Ook hier kunnen we afspreken (en me
drachtige merrie
bewonderen).Of voor de mensen die wat verder dan Amsterdam wonen is het mogelijk om de caps te versturen (Pb me met je adres)
Ps. het gaat om de volgende personen:
Caballo
Cassidy
Jasmijn
Jet
Jura
Paintje
Sibold
T@nj@
vikki
Xandra/Wouter
Als je zelf nog ideeen heb, schrijf het maar hieronder. We vinden vast wel een oplossing zodat jullie z.s.m. jullie caps mogen ontvangen.
(ik woon in Amsterdam z.o.) Ik wil graag mijn eigen pet en die van Caballo (die breng ik wel ff naar haar toe *grinnik*) en die van Jasmijn. Enige gekke is dat Pris ook zou zorgen dat de petjes voor Orri en New Forest bij jou zouden belanden omdat ik volgende week toch weer bij Or ben, maar ik begrijp uit jouw bericht niet dat je die hebt...
En met ga ik als het goed is (even gauw Ina bellen! hihi...) 30 maart Krimh weer even bewonderen, dus...wanneer ben je vrijdag of in het weekend bij je paard en hoe kan ik er komen met het OV??? Als ik haar mag komen bewonderen tenminste...enne...ben jij ook al zo enthousiast de foalcams hier en daar aan het volgen in afwachting van je eigen grut?