Ik was op marktplaats aan het rondneuzen en zag toevallig een advertentie van iemand die een Engelse Cocker Spaniel zocht om hun teefje te laten dekken.
Wij hebben dus een zwarte Cocker van 2 jaar oud, nog niet gecastreerd, en ik las die advertentie aan mijn moeder voor.
Ik verwachte dat ze meteen commentaar zou geven van doe niet zo gek enzo, maar het bleef eventjes stil
Ik heb diegene een mailtje gestuurd met informatie over onze hond en 2 foto's bijgesloten.
Ik wacht nu op een reactie terug.
Ik ga er vanuit dat het toch niet doorgaat, maar stel je voor dat het wel doorgaat.
Dan lopen er over een tijdje als alles goed gaat, gaat kleine imitaties van Gizmo rond, net zo lief en schattig als hij is
Vast ook zulke liefe droppies
als hemzelf.Om zijn karakter hoeven ze het in elk geval niet te laten, want iedereen is in
met hem.Of ze moeten natuurlijk een hond hebben met een niet zo leuk karakter (dat hoor je wel vaker van rode Cockers, wij hebben een zwarte en zoiets zocht ze volgens mij ook) die het door vererfd of ze zoeken dat juist, wat ik natuurlijk niet aanneem.
Maarja, dat gaat ons niets aan.
Behalve dan natuurlijk dat als er kleintjes rondlopen van Gizmo dat we die willen zien en misschien Gizmo ook wel
en natuurlijk foto's willen hebben
.We hebben dit dus nog nooit eerder gedaan en we zouden eigenlijk ook niet weten wat je wel en niet moet doen en wat je kunt vragen enzo.
Heeft hier misschien iemand ervaring mee?
Ach ja, we zien het vanzelf wel.
Om het karakter valt niet om heen te draaien, die is gewoon super
(ok, wel een beetje verwend maar niet tot vervelends toe, maar dat ligt aan de opvoeding en wat van ons wel en niet mag/toelaten, niet aan het eigen innerlijk), maar misschien dat ze toch liever een andere kleur willen.Ze zocht wel wat in de buurt en heel toevallig wonen wij ook aardig in de buurt.
Dus wie weet
.En dan willen jullie natuurlijk ook even een foto zien van de jongeman waar het dus omdraait
.Hier issie dan:

(kruisingen). Er zijn zoveel honden in het asiel help die eerst voordat je weer een nestje zonder papieren op de wereld zet. Het is jouw zorg niet maar wie zijn er de klos ?? de puppies niet jij. Het is allemaal een beetje kortzichtig ook van die mensen die hun teefje willen dekken.
.