BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Finbar

Berichten: 363
Geregistreerd: 08-08-05

BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 19:36

Gisteren in de luchtige talkshow van Robert Jensen was Ruud Benard te gast, die natuurlijk landelijke bekendheid kreeg als Big Brother Ruud, waar hij zich manifesteerde als nationale knuffelbeer.

Na Big Brother kreeg Ruud een hele zware tijd: hij bezweek onder de druk van zijn populariteit, werd ontzettend depressief en wilde zelfs zelfmoord plegen. Zijn huwelijk met zijn vrouw Wiltrude (waarvan hij een dochtertje heeft) liep op de klippen, en Ruud verdween een tijdje uit de schijnwerpers.

De laatste tijd zag ik hem af en toe nog wel eens ergens op televisie verschijnen, en ik wist dat hij inmiddels een serieuze relatie had gekregen met BB Annet, uit Big Brother 2. Bij Jensen! viel Ruud me echter gisteren ontzettend tegen in bepaalde uitspraken.

Natuurlijk, Robert Jensen provoceert behoorlijk, en dat maakt zijn show vermakelijk, maar dat weet je als je daar te gast bent. Ruud echter, wil zo aardig overkomen, wat ie ook absoluut is, dat hij soms ontzettend domme uitspraken doet. Dat hij uitgebreid loopt te vertellen dat hij thuis ter ontspanning regelmatig (niet elke week ofzo, maar hij praat er behoorlijk enthousiast over) blowt of een pilletje slikt, is nog tot daar aan toe. Ook al vind ik niet dat iemand die tevens vader is en toch op een of andere manier een voorbeeldfunctie heeft, zich in een programma met veel jongere kijkers zo moet neerzetten. Drugs moet iedereen zelf weten, maar om er zo over te praten dat het volledig normaal is om zo je spanning te verhogen....hou zoiets voor jezelf zou ik zeggen. En voor zijn dochter vind ik dat al helemaal niet normaal dat hij zo openlijk op tv over zoiets praat.

Veel erger vond ik de wijze waarop hij antwoord gaf op een andere vraag. Robert kondigde het al aan als een extreme vraag, die hij eigenlijk niet durfde te stellen, maar uiteindelijk werd die vraag natuurlijk wel gesteld, via co-host Jan. Wie er beter in bed is, Annet of zijn ex Wiltrude. Iemand met enigzins respect geeft op zo'n vraag geen antwoord. Ik weet niet hoe lang, maar hij is tig jaar met zijn vrouw getrouwd geweest, en heeft een kind van haar. Klinkt ouderwets, maar toch het mooiste dat een vrouw je kan geven zou ik zeggen. En waarom móet je op zoiets antwoord geven? Het ligt zo voor de hand, dat hij degene met wie hij nu is, onmogelijk kan afvallen. Maar het is zo goedkoop dat dan wel bij iemand met zo'n lang verleden te doen. En zeker voor zijn dochtertje vind ik dat een schandalige uitspraak.

Is het zo moeilijk gewoon te zeggen: geen commentaar....Of iets in die richting. Wat hij ook vindt, het is zijn goed recht om dat te vinden, maar niet alles hoeft met heel Nederland gedeeld te worden vind ik. En dat vader Ruud dat wel meent te doen, vind ik echt niet kunnen.... Heel erg jammer van je Ruud, volgende keer misschien iets beter nadenken wat je wel en niet moet zeggen....

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 19:44

Ben je groot fan van Ruud soms?

Ik denk dat iedereen wel weet die bij Jensen op "visite" komt helemaal geript wordt. Dat weten ze van te voren en dan kunnen ze zulke vragen verwachten. Niet voor niets dat sommige artiesten weigeren op zijn bank te gaan zitten, vanwege dat soort vragen.

Mij boeide het niet zo, ik vindt Jensen te gek, maar snap wel wat je bedoeld hoor Maar laat een Ruud dat bij tv Max een interview gaan doen ipv bij Jensen..

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 19:47

ik ben eigenlijk zoiezo niet zo kapot van Jenssen, en nee ik ben echt niet preuts of weet ik veel wat maar ik vind hem af en toe gewoon echt te grof...ik kijk het wel eens mee als mijn vriend kijkt, maar ik vind ook de gasten vaak zo ontzettend overdreven, nee tis niet echt mijn soort programma.

Finbar

Berichten: 363
Geregistreerd: 08-08-05

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 20:01

Kimberley77 schreef:
Ben je groot fan van Ruud soms?



Blijkt dat dan? Vond het altijd een relaxte vent, maar fan is een heel groot woord hoor....

Maja het gaat mij niet zozeer om de vragen, ik vind Jensen ook vermakelijk en tof om te kijken, het gaat mij dus puur om de manier van antwoord geven van Ruud op bepaalde vragen...

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 20:05

Wie was er nou beter ?


Nee, ik vind het ook raar dat hij zulke dingen zegt en m'n teddybeer-idee bij ruud is dan ook als sneeuw voor de zon verdwenen..

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 20:12

Finbar schreef:
Kimberley77 schreef:
Ben je groot fan van Ruud soms?



Blijkt dat dan? Vond het altijd een relaxte vent, maar fan is een heel groot woord hoor....

Maja het gaat mij niet zozeer om de vragen, ik vind Jensen ook vermakelijk en tof om te kijken, het gaat mij dus puur om de manier van antwoord geven van Ruud op bepaalde vragen...


Hihi, ja gezien je zoveel van hem weet

Nou het eerste wat mij te binnen schoot toen hij opkwam, was gut die man heeft weer wat bekendheid nodig ofzo. Je zag wel dat hij aarzelde bij het geven van een antwoord op sommige vragen idd. Ik denk dat het onwetendheid is van die Ruud, wat die pillen etc betreft..hij werd wat meegesluerd door Jensen leek wel.

Finbar

Berichten: 363
Geregistreerd: 08-08-05

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 23:35

Ow ja: nog een leuke: op de vraag of hij het weleens met 2 vrouwen tegelijk gedaan heeft:

(na heel lang nadenken) "Dat weet ik zo niet meer. Ik heb echt zoveel gedaan. Het zou goed kunnen, ik heb zoveel gedaan."

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 00:58

haha, ja nou hij heeft vorig jaar uitgebreid verted over zn avontuurtjes, dus deze keer heeft hij het niet verteld en ik denk uit respect voor annet idd..dus hij durfd enog wel even ergens geen atwoord op te geven, hihi.

Anoniem

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 08:48

Ik vind het zijn eigen keus. Of dat respectvol is tegenover zijn ex? Dat niet, maar die is ook niet echt respectvolt en opzichten van zijn persoontje.

Wat betreft uitspraken die niet geschikt zijn voor jonge kijkers. Jenssen is uberhaupt al niet echt geschikt voor kids.

Wat de drugs betreft. Ach als je die nodig hebt om je leven enigzins draagbaar te maken dan ben je gewoon fout bezig. Als je dat doet terwijl je vader bent dan ben je naar mijn mening het doodschoppen niet waard.
Dat had ik ook niet verwacht van hem om eerlijk te zijn.

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 09:30

ik heb liever dat hij eerlijk zijn mond open trekt over drugs, dan dat zijn dochter er zelf achter moet komen. Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze wel eens.

karton
Berichten: 5139
Geregistreerd: 11-08-04

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 12:51

Naja, bij Jensen is het altijd zo. Allemaal dat soort vragen, de meeste mensen die daar komen geven er ook niet helemaal eerlijk antwoord op.
Oke, dat drugs-gedeelte had hij achterwege kunnen laten, maar de rest, ja ach.

Laatst waren Aukje en die andere van Ginniken er. Die zaten ook te vertellen over trio';s en sex met andere vrouwen. Ja ehu, dat kun je verwachten bij zo's show. Je moet het maar allemaal een beetje met een korreltje zout nemen.

Was deze show nou bij echt iemands serieus geweest, oke.

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 13:02

Als je naar Jensen gaat, kun je dit soort dingen verwachten, anders is het Jensen niet. Vrijwel iedereen die daar komt, krijgt vragen waar die liever geen antwoord op geeft en opmerkingen die diegene liever niet hoort.
Maar zo is zijn programma, ze komen vrijwillig naar zijn programma.

Ludora

Berichten: 5168
Geregistreerd: 15-07-02

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 13:15

Ik vind Jensen een grote blaaskaak, echt een etter, maar ik vind het best vermakelijk om er soms naar te kijken.

Het is alleen aan zijn gasten om zich te schermen. Daarom komen er bepaalde mensen ook niet. Tsja ik vind Ruud zo ie zo niet echt een licht dus dat hij domweg antwoord geeft op deze vragen vind ik niet eens zo respectloos, maar dom.

Finbar

Berichten: 363
Geregistreerd: 08-08-05

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 13:16

Douni schreef:
Als je naar Jensen gaat, kun je dit soort dingen verwachten, anders is het Jensen niet. Vrijwel iedereen die daar komt, krijgt vragen waar die liever geen antwoord op geeft en opmerkingen die diegene liever niet hoort.
Maar zo is zijn programma, ze komen vrijwillig naar zijn programma.



Agree, maar mensen daar komen toch ook met n bepaald doel, om zichzelf te verkopen, publiciteit die ze nodig hebben te zoeken. Dus ze weten ook wat hun te wachten staat....Is een tweede om daar goed mee om te gaan en zich niet helemaal te laten meeslepen

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 13:36

Ja daar heb je gelijk in, maar k denk dat als Ruud dit soort dingen op tv zegt, dat zijn dochter of het allang weet of het programma niet te zien krijgen(ik weet niet hoe oud ze is).
Het zal ook wel te maken met welk imago Ruud wil overkomen op het publiek, of wilde hij meegaan met Jensen.
Daarnaast heeft Jensen het veel vaker over zulke onderwerpen(bij Lange frans en Baas B ging het ook over cocaine en wiet).
Ook is het programma pas om half 11 's avonds, dus kinderen zullen er ook wel niet naar kijken. Ten minste als ik kinderen had, lagen die doordeweeks toch wel allang in bed rond dit tijdsstip.

Tooske

Berichten: 6547
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Almkerk

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 18:36

Ik heb er als ik heel eerlijk moet zijn echt heel hard om gelachen.
Juist omdat ie zulke maffe antwoorden geeft is tie in mijn ogen een geliefd persoon en tja jensen die kan idd niet anders.

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 19:51

Finbar schreef:
Is het zo moeilijk gewoon te zeggen: geen commentaar....



als je naar dat programma gaat, kan je dat soort vragen verwachten. Als je dit soort antwoorden wil geven kan je je beter laten interviewen door rtl boulevard ofzo. Ik vond het persoonlijk geen storend gesprek

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 21:09

Ik vond die ruud eerlijk gezegd niet helemaal wakker overkomen. Net of ie al iets gebruikt had. Hij kon volgens mij amper zijn ogen open houden.

Maar goed als ik Jensen kijk verwacht ik ook niet echt zo'n serieuze inhoud van het programma...

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 21:48

Jellie schreef:
Ik vond die ruud eerlijk gezegd niet helemaal wakker overkomen. Net of ie al iets gebruikt had. Hij kon volgens mij amper zijn ogen open houden.



Zo ziet ie er toch altijd uit

Finbar

Berichten: 363
Geregistreerd: 08-08-05

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 22:07

Maar hij kwam anders over dan normaal vond ik ook. Heel erg afwezig idd

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Re: BB Ruud bij Jensen!: uitspraken die te ver gaan vind ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 23:10

Ik vind dat ook niet normaal hoor. Krijg dan haast last van plaatsvervangende schaamte.

Toen Jensen nog niet op tv was luisterde ik elke dag naar zijn radioprogramma, toen nog 's ochtends op Veronica (voordat het Yorin werd) echt ik lag elke dag in een deuk. Vond het super die humor.

Ik vond het toen ook echt tof dat ik hoorde dat ie op tv kwam. Maar vond het vanaf aflevering 1 tegenvallen. Heb nog wel een aantal keer gekeken maar vind Jensen echt zo'n onwijze sukkel. Echt een walgelijk ventje.

Al is het natuurlijk wel zo dat je als je daar gaat zitten je weet waar je zit en je daar zelf voor kiest.