een rotstreek in de vorm van een PIL

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lonnebol

een rotstreek in de vorm van een PIL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 21:06

Bij economie hadden één of meerdere kinderen uit onze klas een jongen voor 5 euro omgekocht een pil tegen hyperactiviteit (weet de naam niet meer echt) in de koffie van de leraar te doen als die weg was. Dat heeft hij dus gedaan.... Vervolg, leraar komt erachter en overal door de school gaan roddels dat die jongen geschorst werd. Wij (goldie, en twee andere vriendinnen) hoorden het pas de dag ná het gebeurde. Er waren maar een stuk of 5 die ervan wisten. Toen kwam de leerlingengenbegeleider bij nederlands binnen om te zeggen dat het opgelost was. Bij de volgende economieles was die leraar zo vreselijk uit z'n dak tegen ons gegaan! Niemand durfde hem aan te kijken. Hij zei dat het net de 2e wereldoorlog was, toen een paar kinderen (incl. Goldie en ik) zeiden dat ze van niets wisten. "wir haben das nicht geweisst" ofzoiets zei hij. Toen liep hij kwaad de klas uit en zei nog dat hij andere klassen geloofde en niet onze, en dat we konden zeggen wat we wilden. We zaten daar toen hartstikke verbluft. Toen hebben we met ze allen erover gepraat. De grote trutten van de school hadden ondertussen (waarschijnlijk als grapje, maar toch) beweert dat IK en mijn vriendinnen de pil in de koffie hadden gedaan. Ik ben nog nooit ZO kwaad geweest! Ik zat daar te trillen en te klappertanden (het was daar snikheet) van kwaadheid. Nu zit ik overigens weer te shaken. Ik ben er nu niet overheen, en ik voel me alsof het nooit meer goedkomt met me!!!! GRRRRRRR!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:33

Zo te horen maakt mijn zusje meer mee op school dan ik deed Haha! Of ik ben al dit soort dingen al vergeten Verward
Trouwens wel gevaarlijk, die leraar zal allergisch zijn ofzo...

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 22:05

Op zich is het niet vreemd zijn reactie, als je je bedenkt dat die pil (waarschijnlijk was het ritalin) een pepmiddel is. Op zich dus best gevaarlijk om het zo aan iemand toe te dienen want je weet nooit hoe hij reageerd.
Maar ook niet snugger van zo een jongen om dat te af te staan, want ze hebben het zelf hard nodig.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:38

Het wordt wel meteen duidelijk waarom die jongen Ritalin voorgeschreven krijgt Extreme duivel

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 12:50

Percy schreef:
Het wordt wel meteen duidelijk waarom die jongen Ritalin voorgeschreven krijgt Extreme duivel

Extreme duivel Extreme duivel }> }> Bloos Haha!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:23

OOH, met Ritalin gaan lopen k l o t e n is niet bepaald goed voor je. Ritalin is verslavend en als je et voor et eerst slikt ben je echt superberoerd, ik ken meerdere mensen die et slikken...

Lonnebol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 20:34

Dat zei die leraar ook! Hij zei dat hij dood neer kon vallen voor onze ogen als hij allergisch was. Is dat waar?

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 08:01

Kan me heel goed voorstellen dat die leraar kwaad werd! Dit is eigenlijk gewoon een misdrijf. Laat die kinderen die dit geflikt hebben maar geschorst worden.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 08:14

Lonnebol schreef:
Dat zei die leraar ook! Hij zei dat hij dood neer kon vallen voor onze ogen als hij allergisch was. Is dat waar?

Tuurlijk is dat waar. Alle dingen waar je allergisch voor bent kunnen in een tijd van luttele seconden je dood betekenen, bij de een wat meer en sneller als bij de ander z'n allergie. Ik vind zoiets ook erg stom om te doen! Boos!

Lonnebol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 20:10

Het was ook zo'n stomme rotstreek! Bijna niemand wist er wat van! En degene die het wel gehoord hadden, dachten dat het een grapje was en die hoorden het die avond pas op de chat. Er waren uiteindelijk maar twee die het gezien hebben, en dan diegene die het gedaan had.
Ik kan me best voorstellen ook hoor, dat hij zo boos werd, maar om nou meteen de hele klas de schuld te geven Scheve mond
Wel was het vreemd dat de klassen 2C en 2D het twee uurtjes erna al wisten, en tegen die leraar zeiden dat er wat mis met 'm was. Dan moet degene die het wist het wel leuk door de school gelult hebben! Boos!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 21:21

Twee uur is niks op een school Lon...Meestal is een kleine pauze wel genoeg om iedereen in te lichten *LOL*