Heeelp mijn kat neemt vieze dingen mee.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Heeelp mijn kat neemt vieze dingen mee.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 15:53

ieuw, ze heeft vandaag al een vogel gevangen en deze naast me neergelegd, helemaal onder het bloed.

En nu een hele grote kikker, ieuw en hij leeft nog, ik durf hem niet op te pakken hij ziet er zo vies uit. Wie komt mij verlossen van deze vieze slijmerige superkikker. Misselijk

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 15:56

Is het een felgroene? Dan wil ik hem wel hebben... voor mijn vader, vindt hij serieus waar geweldig Verward
Helaas zijn kikkers (bruine en groene) padden etc, beschermde diersoorten en mag je ze niet vervoeren. Ik vind toch dat je je kat eens op moet voeden en moet leren dat ze van beschermde/bedreigde diersoorten afblijft. Verdrietig Geef je haar wel genoeg (of is het hem?) whiskas/gourmet enzo? Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 16:03

haha jawel ze krijgt zat te eten, maar ze vermoord die beesten niet echt maar ze speelt ermee, en dan gaan ze uiteindelijk ook dood.

Ze springt nu dus elke keer als die kikker weg probeerd te springen erboven op. Hij leeft nog steeds trouwens, ik wil hem wel buiten zetten maar hij is zooo vies, en mijn kat gaat er dan toch meteen weer achteraan. Haha!

Hij is trouwens vies bruinig groenig en slijmerig, en niet felgroen. Scheve mond Maar je vader mag hem best wel hebben hoor. *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 16:06

Daar hebben we er al zat van, die is ook minder bedreigd dan de groene kikker. Is het geen pad, met wratten op zijn rug, heel vies vet? Een kikker is nl. slank.
Ah, en het zijn best lieve beesten hoor, ik raak ze ook liever niet aan. Ze leggen geweldige derrie als eieren (deze tijd van het jaar, de bruine kikker en de pad dan, de groene kikker doet het pas in mei). En die kikkervisjes zijn echt lachen. Ja, wij hebben een vijver in de tuin, maar geen kat, mijn vader is er a) allergisch voor en b) hij heeft een gigantische hekel aan ze... Dus je mag blij zijn dat je niet bij ons in de buurt woont.... Schijnheilig

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 16:22

Haha! mijn buren hebben een vijver, mijn buurman is dan ook heeel erg blij dat wij een kat hebben (NOT)

Het is dan idd een pad, hij zit nu nog ergens in huis, ik ga gewoon niet meer kijken. Misschien ligt hij nu wel helemaal open. Ik wist trouwens niet dat die dingen konden gillen, dat was echt niet zo`n fijn geluid, ik heb wel medelijden met hem.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 16:40

Ja, geluid maken kunnen ze ook...
Kun je m niet met een schepje (of blik, van de stoffer) even in de tuin (bij je buren) zetten? Gewoon ogen, oren, neus en mond dicht... En dan niet stikken he, ook niet struikelen. Dan hoef jij het iig niet meer te zien.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 16:49

ja maar wat nou als ik hem op het stoffer en blik doe en hij springt in mijn gezicht Scheve mond

neeeh, ik weet trouwens ook niet meer waar hij is, maar ik weet wel dat hij ergens in huis zit. Mijn kat heeft het maar opgegeven, hij bewoog denk ik niet meer, dan vind ze het niet leuk meer... *LOL* gek beest.

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 16:55

Ahh die kat van jou lijkt precies op die van ons. laatst kwam die thuis met een dooie muis die die ff lekker voor ons neus ging op eten Misselijk Echt ranzig! Hij heeft ook al hee vaak kikkers gevangen, echt bah! Misselijk

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 17:53

Jullie hebben gewoon hele zorgzame katten. Die denken nl het volgende:
Die stomme 2 beners kunnen niet eens zelf hun eten vangen, laat ik maar ff helpen dan. Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 18:37

Lief toch! Hij vangt eten voor je! Haha!

Wel zielig voor die pad hoor, ik zou hem denk ik met een hele lading keukenrolpapier oppakken of zoals Laui zei op een blik (van stoffer en blik) zetten en hem heel ver van me af houden en dan in de sloot zetten Haha!
Heb je hem al weer gezien? Of is hij dood? Verdrietig

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 20:28

nee hij leeft nog, mijn moeder heeft hem net buiten gezet... Haha!

_Charlotte

Re: Heeelp mijn kat neemt vieze dingen mee.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 20:30

flair schreef:
ieuw, ze heeft vandaag al een vogel gevangen en deze naast me neergelegd, helemaal onder het bloed.

En nu een hele grote kikker, ieuw en hij leeft nog, ik durf hem niet op te pakken hij ziet er zo vies uit. Wie komt mij verlossen van deze vieze slijmerige superkikker. Misselijk

haha mijn katje doet dat ook die gaat er dan ook mee spelen alleen ze vangt geen padden maar meer vogels en muizen Tong uitsteken

Vivian

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 20:52

eigenlijk vindt ik het wel zielig dat het diertje pijn lijd.kijk ik weet niet hoe erg hij eraan toe is maar ik heb lliever dat je kat hem in 1 keer dood anders leid die zo pijn! Boos! maar jij kon er ook niks aan doen zech het maar tegen je kat! Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 20:55

haha, zeg dat maar tegen je kat. Mijn kat luistert niet zo goed hoor.

De pad had trouwens geen schrammetje dus het zal wel meevallen allemaal. Ze bijt er ook niet in, ze tikt er de hele tijd tegen aan en springt er boven op.

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 22:34

onze kat had laatst een vogel mee naar binnen genomen (waarschijnlijk Haha! ) boven onder de computer tafel lagen allemaal veren, maar nergens een vogel te bekennen Vork

vaag hoor Koe

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 23:30

ik ging vanochtend nog half in slaap iets uit de garage halen, stap ik bijna in een dooie muis.. Gaaaap (gillen Knipoog )

cadeautje van 1 van onze lieve poezebeesten.

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 00:02

Nou, die van ons (we hebben er 3 Haha! ) daar zijn er 2 bij die niet weten wat ze er mee moeten als ze wat gevangen hebben, maar de derde (en de oudste) die speelt er mee en kijkt je dan aan zo van kijk je goed?! }>
want ik heb honger!!}:) en dat MOET je het per se van hem zien....
en dan begint tie toch te smikkelen Vingers aflikken
en dan dan viese gekraak erbij... bleeeh!!!! Misselijk
Maar hij heeft echt zo iets van jammie Vork doe er maar mayo bij!!!

bah... bleeh.... gatv*r!!!!!!!!!! Lips are sealed