Ik wou eigenlijk PRECIES hetzelfde berichtje van vorig jaar plaatsen.. maar jah, ook zo banketstaaf 
Vandaag was iig weer de voorkeursport test, oftewel ik heb op deze vroege morgen moeten honkballen. Vanochtend om half 8 in de file gestaan en om half 9 waren we in Arnhem bij 't CIOS.
FF rond gekeken wie er allemaal zaten en wie mn "concurentjes" werden
zaten heel veel gozers, dus dacht dat er wel stuk of 12 over zouden blijven die gingen honkballen. Bleken ze te gaan handballen, sjonge jonge wat een balletjes 
maar goed, ik bleef dus met 4 anderen over, waarvan 1 erg leuk meisje
, en toen kwam onze grote vriend Nol, van vorig jaar, ons ophalen. Dit jaar gingen we gelukkig naar binnen, vorig jaar was echt klote. stonden we daar in de regen windkracht 9 (met ons tentje op het gras, weinig groen en steeds meer plas, lalala)maar we gingen dus hetzelfde als vorig jaar doen, beetje gooien, beetje badminton, beetje shuttletjes slaan met honkbalknuppel, etc etc (rijg er ff snel een eind aan, moet namelijk naar school toe voor gesprek met mn andere grote "vriend" Ivo, BLEGH) en ging echt lekker, en weet wel zeker dat ik deze test gehaald heb (de andere 3, waaronder die Sandra
ook, bij 1 heb ik mn twijfels) en dus ga ik over 2 weken voor de algemene test, JEEEEEEEEEJBart is going to CIOS I think

ik ga maar ff naar mn nog huidige schooltje, doeg doeg!

! Ik zou ook best wel naar de cios willen
! Zit je nou nog op de SPW?