Peter is geslaagd!
We kunnen nu dus met ons paard door de omgeving karren, deden we al maar dan met de trailer van een vriendin.
Het is wel spannend hoor, zal mijn paard ook in deze (tweepaards!) trailer lopen? Door de wat krappere ruimte dankzij tussenschot... tja we zien wel.
Anders laten we het tussenschot weg?
Verder nog meer goed nieuws:
ik heb vanmorgen mijn laatste infuus gekregen, nog zeven dagen pillen slikken en dan... ben ik klaar.
Dus geen chemokuren meer daarna, niks.
Er is een ct-scan van mijn longen gemaakt (soort foto's van je longen, in plakjes gesneden als het ware).
De uitslag is eind volgende week, maar ik maak me geen zorgen.
Bij de rontgenfoto's was al niks meer te zien, en dat was nota bene twee maanden terug... dusseh...
Over een half jaar ben ik weer helemaal de oude!
Ik ben nu al in staat om een half uur privé-les te krijgen met Cerise, dus ach.
Wel nog ff een lange periode elke middag een slaapje doen, maar dat moet ik maar ff volhouden.
Ik ben zó gelukkig, en tegelijkertijd zó moe want heb me een weekend achter de rug dat wil je nie wete... zie ook Verslag van de Dag. }>
God nog bedankt dat je me een half jaar terug liet weten dat alles goed zou komen.
Ik wist toen al dat het waar zou zijn.
Het was het waard, die pijn.
Thanks
voor de zonneschijn...
) maar van mij! Kom je dan ook een keer (als het gaat hoor) deze kant op? Dan laat ik je hier de schitterendste bossen zien. Lijkt me heel gezellig. Kan best even wachten, want ik & Joop moeten ook nog op conditie komen, en eind v/d zomer zijn we pas op ons best!