stomme **************school!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

stomme **************school!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 11:47

ik had afgelopen week dus tentamenweek. Vandaag is er frans luistertoets, wat bij het vak Frans 1 hoort dat ik vorig jaar met een voldoende heb afgesloten en dus mag laten staan. Dus ben ik vandaag vrij.
Krijg ik net telefoon, mn coördinator: "Maaike, klopt het dat jij nu bij een Frans luistertoets moet zijn?". Nee meneer dat heb ik tegen u en mn leraar Frans gezegd dat mijn cijfer van vorig jaar blijft staan vorige week!!! *hoe dom zijn die leraren van tegenwoordig* Coördinator: "Oh ja, dan moet t goed zijn". DUH!!!!!!

hier kan ik me toch zo boos om maken, aan t begin van t jaar hadden ze me al in de verkeerde klas gezet met t verkeerde profiel (doe ik pas voor t derde jaar, achja) en nu dat gemiep met Frans! ik heb dr echt helemaal genoeg van!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 12:17

Oke hoe kan ik dit voorzichtig zeggen ???

DAT KRIJG JE WANNEER JE IN AAPJES LAND WOONT ???

Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Extreme duivel .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 12:37

Nou, Prisca toch! Dat kan subtieler! Ik daag je uit!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 13:00

ooow ik weet precies hoe je je voelt, Maaike! Bij mij op school was het ook altijd zo slecht geregeld. Nu trouwens nog, op mn MBO opleiding.
Maar toch denk ik nog vaak terug aan de Mavo, de slechte dingen ben ik vergeten en eigenlijk heb ik het toch wel erg leuk gehad daar.

Maar leraren kunnen echt zo dom zijn! Lips are sealed Ik moet ze ook zo vaak verbeteren en daar wordt je zo moe van Gaaaap

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 13:07

Bij ons ook...
Ik hoef dit jaar geen Geschiedenis, biologie en godsdienst te volgen!
Dus in de pw week... tja, dan neem ik dus een uur vrij als ik dat pw heb.... bellen ze naar huis, waar ik ben!
(dachten ze dus dat ik spijbel!)

Ik en spijbelen... TSSS, ben zo´n voorbeeeeelig leeerlingetje Schijnheilig
(heb nog nooit gespijbeld, nog nooit eruit gezet... en dan denken dat ik spijbel!)
PUH.... kun ik me ouders uit gaan leggen dat ik toch echt NIET gespijbeld had!
Boos!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 13:10

mijn ouders zijn al zo ver dat ze er niet meer van schrikken als de coordinator voor de zoveelste keer op de voicemail staat. In t begin van t jaar was t ook nog zo dat ik volgens de school geschiedenis had (heb ik al 3 jaar niet meer) dus heeft mn moeder heel boos teruggebeld. Maar het maakt blijkbaar allemaal geen indruk... Scheve mond

Af en toe vraag ik me echt af waar die vent zn verstand heeft zitten Boos!