I'm The Greatest!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

I'm The Greatest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 11:45

Yeah I made it, I'm the worlds greatest....

Ja, want ik zit nu zonder pijnstillers, en ik kan je verzekeren, da's toch wel wat anders dan mét, maar het is te doen. En ik ben gewoon een bikkel, gewoon the greatest!

En nu met z'n allen: Yeah I made it, I'm the world's greatest... Want volgens mij heb ik nog wel wat oppeppertjes nodig, begin zo langzamerhand te ontdekken dat pijnstillerloos nog niet gelijk betekent dat het allemaal helemaal gezellig en leuk en fijn enzo wordt. Maar: I'm the greatest! Tong uitsteken

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:52

Mhh je kan altijd nog even een praam om je neus doen dan maakt je hersenen een speciale stof aan die je verdooft Extreme duivel .

Was je niet een verslaafd aan de pijnstillers Verward ze klonk het namelijk wel Haha! .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 12:35

Ze beginnen nu pas uitgewerkt te raken (gistermiddag 5 uur laatste pil gehad). En het valt me alles mee, maar ik moet me nog wel even the greatest voelen.
En verslaafd was ik helemaal niet, want ik begon niet als ik mijn pillen moest nemen te bibberen ofzo. Alleen als ik aan mijn paard dacht brak het zweet me uit, maar goed, dat is ook wel een heel erg heftige verslaving...

Lalalalala *dansje*

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:01

Schijnbaar vind niemand je The Greatest anders hadden ze wel gereageerd ??

Sigaar .

ps waar zijn alle aapjes heeeeen ??

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 14:04

Nee, dat vinden ze wél, ze vinden jouw advocaten gez**k gewoon heel erg dom en willen niets met je te maken hebben. En die aapjes... tsja, die zijn hier te dom voor en volgen het niet meer...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:44

laui you're the greatest!! Ik zit ook te bikkelen zonder pijnstillers. het gaat nog redelijk. Alleen gisteren had ik er echt last van. (mijn rug dan he)

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 15:03

SuperLaui! Rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Ben trots op je!!!!!!! Tong uitsteken

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 15:22

Ik ben niet de greatest, want heike is natuurlijk veel greater dan ik. De pijn valt me echt reuze mee, had echt verwacht dat ik nu ongeveer het tapijt op zou eten, vandaar dat ik 1 pil bewaard heb voor noodgevallen, maar die heb ik niet nodig. Ook geen paracetamols meer eten voor mij. Gewoon best relaxed. Alleen dat ik niet mag rijden... hmpf, dat staat me niet zo aan, maar goed, je moet er wat voor over hebben om van je paard af te mógen vallen!

Dus tralalala, I'm the greatest (en of dat nou wel of niet zo is boeit ff niet). Schijnheilig

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:16

En maar volhouden he, ik vind het wel grappig hoe je het zegt hoor!
In ieder geval: Succes!!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:30

You're that star up in the sky, you're that mountain peak up high, you made it, you're the worlds greatest. Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 16:45

d'r was er ook nog eentje met when you're back's against the wall... yeah you made it... Maar die kan ik nu al die tijd al niet meer uit m'n strot krijgen (ze draaien m spontaan ook niet meer, terwijl ik er de afgelopen tijd helemaal naar van werd, 5x op een dag R Kelly is iets teveel van t goede).

Yeah I made it, I'm the world's greatest.... I'm that little bit of hope... when you're backs against the wall (was t niet zoiets?)... Naja, I'm the greatest *cheers*

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:53

I'm that star up in the sky
I'm that mountain peak up high
I made it
I'm the worlds greatest
And I'm that little bit of hope
When my backs against the ropes
I can feel it mmm
I'm the worlds greatest

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 17:10

Yeah! I'm the greatest...

't vloekt alleen een beetje met het liedje dat ze nu op sky draaien, echt zo'n zeiknr, doe mij dan maar R. Kelly. Vandaag mag t! Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 17:13

Jah!!! Ik ben ook supergoed want ik ben nu al bijna 2 weken gestopt met roken!! Goed he??? Ik kan het wel Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 17:15

Ieuw... Roken? Jakkie jakkie jakkie....
Pillen zijn tenminste tof, ik bedoel: da's gewoon stoer... Maar zonder pillen: dat is gewoon DA GREATEST... té cool gewoon! }>