Wat is de fijnste dag van de week ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Wat is de fijnste dag van de week ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 10:47

Voor mij de vrijdag vooral tegen 5 uur Schijnheilig .

Dan is het eindelijk weeeeer weekend lekker rust en genieten van leuke dingen Lovers . Zondag avond is balen dan is het weekend weer voorbij en dan de maandag weer aan het werk Huilen .

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 10:49

Hmmm ik heb niet echt een favo dag incl. tijd, maar daar is verandering in aan het komen geloof ik.... Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:03

zaterdag ochtend, als ik nog niet tot het besef ben gekomen dat ik keihard uit mijn nest moet komen omdat ik anders helemaal geen dag meer overhoud. Want dat had ik vanochtend al, en dan is het helemaal balen als je weet dat je een baas hebt die je om nine o'clock sharp at the office verwacht... En vooral als hij dan om 5 voor 9 gaat bellen om te kijken of je er wel zit! En de comp al aan hebt, de koffie gezet etc... *snif*

Nee zo erg is het niet, het is alleen vervelend als je erachter komt dat je niet kunt blijven liggen, maar dat ene kleine momentje daarvoor, als je nog nietsvermoedend in een warm holletje ligt... Ohohoh! Schijnheilig

Maud_82

defenitely friday afternoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:12

Yep!

vrijdagmiddag, zo tegen een uur of 4, 5.

Op m'n werk zit ik ook ipv te werken de halve tijd te bokken dus op vrijdag is het helemaal erg want dan heb ik helemaal geen zin meer om te werken. (I know it's not right!!)

en op donderdagavond, want op de een of andere manier loopt remy dan altijd perfect.

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:19

vrijdag
okeej, ik moet dan wel het eerste uur op school beginnen, das wat minder. En meteen na die eerste les hek 2 tussenuren Boos! . Maar ik heb dan leuke lessen. Bij bio zitten we dan in een ander lokaal, en ik zit achter 2 jongens en dan hebben we altijd de grootste schik. Bij economie hoeven we nooit zoveel te doen, omdat het vrijdag is. Op vrijdag hebben al mijn vriendinnen en ik ook op hetzelfde moment een tussenuur. Dikke lol is dat dus. En me laatste tussenuurtje die dag samen met een vriendin op de vide. Meestal hek dan rollo's gekocht Vork
Dan moet ik alleen naar huis fietsen, maar das niet zo erg. En 's avonds ga ik dan wat leuks doen samen met vrienden of met me vriendje Lovers

vrijdag is dus de leukste dag, maar maandag ook wel een beetje omdat ik dan moet paardrijden. Maar das ook alleen maar 's avonds dus

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:38

maandag!! lekker een extra dag vrij, dus uitslapen en bokken, daarna naar mn vz pony's en 's avonds paardrijden. heeeeeeerlijk

BBL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 12:35

Neeeeee, zeker NIET maandag Boos! . Vrijdag na 5 uur, dan mag ik lekker naar huis Pling ! En begint 't weekend! Ga ik altijd lekker uit eten Vork ! En daarna lekker lang met mijn knolliebollie aan de gang...lekker laat slapen Dromen omdat we nog een videootje aanzetten tegen 22.00 uur en zonder wekker wakker worden op zaterdag Slapen !!!!!!!!
pffff...helaas....'t is nu pas half twaalf....Komt er nog een eind aan de werkdag vandaag?.... Koe Lips are sealed

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 13:32

yep, vrijdag!
ik werk tot half 4 Knipoog en dan heerlijk naar mijn paard...en lekker weekend!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 13:32

Voor deze week is het zondag en voor week 13 woensdag en voor week 14 maandag Haha! Party!! Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 13:57

Laat me raden Syphie....

Ah nee, zal ik niet doen. Eigenlijk zijn alle dagen geweldig, want als ik thuis kom staat mijn schatje met z'n streep naar mij te staren. Ff knuffen, en dan komt Stippie jaloers om t hoekje kijken, en Kuulie ook nog ff... Dan vergeet je gewoon dat je een rotdag hebt.

Lovers

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 15:50

de zondag of zaterdag toch wel met stip

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:01

Ik heb niet echt een favo dag... maar ik denk toch donderdag, vrijdag en zaterdag Haha!

* Donderdag: Paardrijden Haha! Haha!
* Vrijdag: Weekend!!!
* Zaterdag: Weekend en uitslapen en bokken!! Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:02

Donderdagavond rond 7 uur tot half 10 ofzo. Dan ben ik altijd op de manege, want dan heb ik les. Supergezellie hoor! Vraag maar aan Skipperfan of Nikkiemisty Haha!

Zaterdag ook wel, want dan hoef je eigenlijk gewoon heel de dag niet aan school te denken, hele dag vrij en je hoeft de volgende dag ook nog niet naar school Lovers

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 17:54

ZATERDAG zonder twijfel:
-tot half 11 uitslapen!
-naar de manege en dan rijden!!
-dan of op de manege blijven of naar Fleur!!!
-'s avonds lekker thuis of met vrienden lekker uit!!!!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 17:57

Zaterdag!!

Lekkere vrije dag samen met mijn vriend, genoeg tijd om Flair te doen.. en `s avonds lekker uit of iets anders gezelligs doen.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 18:01

Pff moeilijk Haha! In ieder geval NIET vrijdag 17.00 uur, NU dus Boos!
Ik moet vrijdagavond en zaterdag altijd werken (alleen vanavond ben ik ff ziek). Zaterdag 17.00 uur is beter, en de rest van de week is ook prima, aangezien in 'studeer' Haha!

Jive

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 18:06

zaterdag ,zeker!! dan kan ik een beetje uitslapen daarna naar Jive ,en naar buiten met bassie, dan kan ik thuis nog lekker niks doen Dromen of bokken Haha!

Tessa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 19:16

ZATERDAG!!!!!!!
om 8 uur opstaan Haha! om snel naar de manege te gaan.
hele dag op de manege rondhangen en om half 2 rijden!!!
Om half 4 naar huis, dan lekker douchen, lezen of weet ik veel wat.
en 's avonds meestal uit gaan!!!!!!!! yoehoeeeee party, party

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 19:16

zaterdag Lachen de hele dag,uitslapen,lang opblijven etc Dromen

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 20:10

voor bij is dat op vrijdag middag om 6 uur, lekker relaxen van een zware week Schijnheilig Schijnheilig Haha!

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 20:10

Zondag! lekker naar de manege!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 14:52

De donderdag vind ik persoonlijk wel een hele fijne dag, dan ben ik nl. vrij Haha!
Zaterdag en zondag zijn ook wel prettig, maar de maandag Misselijk

Vrijdagmiddag is bij ons op het werk trouwens wel gezellig, beetje slap o.h-en en mailtjes sturen .....

MAAR VOORAL GEEN CUP-A -SOUP!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 15:34

Woensdag!!

Waarom? Geen flauw idee, maar het is altijd al favoriet geweest Lachen
Op woensdag vrij zijn is helemaal het einde.. midden in de week ineens een dagje weekend cadeau.. Tot nu toe heb ik bij elke school of werkgever op woensdag vrij kunnen krijgen.. nu hopen dat het me nog lukt Lachen