jah hoor mensen eindelijk is het zo ver! Een nieuw huisje voor Prisca en Spades. Na lang zoeken hebben ze een heel leuk huisje gevonden in the middle of nowhere. Lekker rustig dus. Staat net te koop en zit genoeg grond bij, maar der staat wel een raar bord in de grond. De woeste hoeve??? Ook viel het trouwens vaak op dat er 's nachts vaak felle rode lichten binnen het huis en in de tuin branden en de ramen waren vaak geblindeerd of de rolluiken waren dicht. Is der iets wat we moeten weten? Pris? Marco? Please explain!!!
Bij deze dan de foto:
Honeybee
Geplaatst: 14-03-02 21:43
.. er zijn nog wel veel betere foto's te verkrijgen.. Inderdaad vooral 's avonds ziet het er heel aanlokkelijk uit..
'k vraag me af wat de plannen zijn
Naz
Geplaatst: 14-03-02 21:43
Jeetje! Wel een onwijs mooi huis! Maar ik snap idd niet helemaal hoe dat zit met die rode lampen ?? En dat bord!! Hmmm... ik ben ook nieuwsgierig!!
Maar euh Syph, de Woeste Hoeve gaat ook wel door het leven als Love Bird Centre!!
Spades
Geplaatst: 14-03-02 22:11
Geachte heer Sypheron,
in een reactie op het eerder door u in dit topic aangehaalde onderwerp kan ik u mededelen dat ondergetekende niet gediend is van deze onaangekondigde en bijzonder onplezierige inbreuk op de privacy van mijzelf en mijn naasten. Gaarne zou ik een persoonlijk ontmoeting met u en de 'amateur van Tellingen' die u van dergelijk beeldmateriaal heeft voorzien, maar mijn advocaat, Bram zoals ik hem mag noemen, raadde mij af tot zulke stappen over te gaan en drong er op aan u te verzoeken hem een e-mail te sturen teneinde buiten de rechtbank om tot een schadeloosstelling te kunnen komen aangaande het leed dat mij en de mijnen is aangedaan door uw roekeloze handelswijze. Bram is te bereiken op 'marcosbelangenbehartiger@moszkowicz.nl' gaarne zou hij per ommmegaande bericht van u ontvangen, omdat het regelen van een dagvaarding in de hedendaagse bureaucratische mallemolen die ons rechtssysteem is een kostbare zaak kan worden, en hoewel het slechts een fractie zal bedragen van de schadeloosstelling die Bram en ik in ons achterhoofd hebben willen we u deze extra kosten graag besparen.
Er van uitgaande u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en rekenende op uw begrip en besef omtrent het diepgewortelde menselijk leed dat uw onethische handelen veroorzaakt heeft, verblijft ondergetekende,
Hoogachtend, Spades
Sypheron
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 22:25
je email doet het niet Marco
Sypheron
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 22:47
Volgens nieuwe inside information heeft de gemeente Nieuwegein (waar de hoeve zich bevindt) zojuist een bezwaar aangetekend tegen de verkoop van de hoeve. Een woordvoerder van de gemeente heeft vanmiddag verklaard, dat met de hoeve, het doel dat in het bestemmingsplan ingevuld staat, niet nagestreefd wordt. Nadere informatie volgt nog..
Jurga
Geplaatst: 15-03-02 10:52
Niet meer nieuws ondertussen? Ik wil meer, meer, meer..... Vind de pestkippen wat stil.... Houden zij soms hun kakel, omdat zij in het complot zitten???
Laui!
Geplaatst: 15-03-02 10:58
Nee, ik heb zojuist mijn haar laten blonderen (chloor in het zwembad ofzo), en ik snap hier vrij weinig van. Maarreh, Pris en Marco durf ik geeneens te pesten, anders komt Marco langs met zijn camera...
Pris heb ik wel eens heel erg gepest, maar dat doe ik maar niet meer, want anders blijft ze me 'die manke' noemen, terwijl ik geeneens mank ben! Zelfs zonder pijnstillers!
Jurga
Geplaatst: 15-03-02 11:35
Ach Laui, dan help ik jou wel hoor! Ik sta achter je! Al volg ik dit topic ook niet heel....
UrbanL
Geplaatst: 15-03-02 11:46
Laten deze nu net aan de overkant van mijn huis zitten ??
Advocatenkantoor Moszkowicz BV Mr Robert Kuifmees 52 3435RG NIEUWEGEIN 030-6042119
Dusseee jullie zijn gewaarschuwd *een erg booskijkende pris*
PS NAZ DE AFSPRAAK WAS ANDER .
Laui!
Geplaatst: 15-03-02 11:46
Zou Marco de loterij gewonnen hebben? De woeste hoeve ken ik wel ergens van, maar niet van rooie lichtjes enzo? Of is dit alleen maar een uiting van de blonderitis?
UrbanL
Geplaatst: 15-03-02 11:49
BTW je zou het huis een moeten zien NA de verbouwing .
En idd Laui ik zou je maar gedragen he manke ??
Laui!
Geplaatst: 15-03-02 12:36
Jij zou mij maar gedragen? Tsk! Straks abduct ik Leys even... grrr, ik ben helemaal niet mank! }> Wacht maar, dit hele gedoe is gewoon een afleidingsmanouvre, straks loop ik je eruit!
Lisette
Geplaatst: 15-03-02 12:42
Mmmmmmmmm mijn schoonvader heeft een Andalusiërfokkerij genaamd de Woeste Hoeve. Zou dit 1 van zijn filialen zijn??
UrbanL
Geplaatst: 15-03-02 12:53
haha laui abduct jij leys maar dan lopen er 2 manke over de straat hihih dan maar eens kijken wie wie eruit loopt ??
Race par T in Gasselte ?????? .
Pas op he mijn advocaat staat hierboven .
Laui!
Geplaatst: 15-03-02 13:52
Ja, die woeste hoeve bedoelde ik, is heel beroemd. Niks rooie lichtjes. Dus het is gewoon gez**k!
Enne Leys is helemaal niet mank, da's een afleidingsmanouvre van jou. Joop wás mank, maar dat is hij ook al niet meer. Ik weet niet of ik in Gasselte ga lopen hoor, denk het eerlijk gezegd niet. Als ik al kom ga ik zitten, maar da's heel onzeker omdat ik helemaal niet mag paardrijden op t moment *snif* dus ik ben gewoon the greatest!
Maarreh, ik ben wel benieuwd hoe jij je hier nou weer uit gaat l*llen. Stiekum een dikke erfenis, de lotto etc, en dan nu zeuren dat je een advocaat hebt... Yeah sure!
UrbanL
Geplaatst: 15-03-02 13:58
Robert heeft net een namens mij een email en aangetekende brief naar Roy gezonden.
Tevens heb ik op advies van Robert hem geblokkeerd op MSN .
Ene Laui je zorgt maar dat je er bent da gaan we wel even een sprintje trekken offe durf je niet ?? (zal weg ).
Laui!
Geplaatst: 15-03-02 14:03
Oh, Prisca wordt gestalked door Roy... Jajajaja! Leuk, goed zo, geweldig!
en dan zielig dreigen met een advocaatje uit Ngein.. Yeah sure, de échte advocaten zitten heeeeeel ergens anders. Enne ik ga voor jou helemaal niet zorgen dat ik bij Gasselte ben, dat is nl helemaal niet aan mij, maar aan mijn rug! Tsk, grote mond ook nog zeker, ik ben wel MOD he!
Sypheron
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 14:07
Pffff eindelijk van Pris af op msn. Die kon echt niet stil zijn zeg... Maarja we hebben de afgelopen dag geen nieuws meer vernomen vanuit de woeste hoeve. Misschien dat iemand anders iets gehoord heeft?
Laui!
Geplaatst: 15-03-02 14:11
Oh, genoeg sappigs hoor! Dat Prisca met zielige Leys aan het wandelen was, mensen voor manke uitschold en een zekere MS ondertussen de Woeste Hoeve onveilig maakte.. De vraag is met wie?
UrbanL
Geplaatst: 15-03-02 14:19
Laui! schreef:
ik ben wel MOD he!
Nou kom op met dat slotje dan ?? of graag in een keer naar MH .
Mhh kop op ruggetje van laui ik wil tegen haar racen..
Ene Roy ik ben NIET BANG voor je hoor ben toch sterker en groter (en ouder auw ).
Laui!
Geplaatst: 15-03-02 14:24
ROLLATOR!
Maarreh, ik zou dan met mijn scheurmonster Jopie komen... en jij neemt geeneens Leys mee, wat slapjes! Kun je wel, tegen niet-familie racet Jopie toch niet.... of juist 10x zo hard, om te laten zien dat hij een ECHTE Aram is. Eigenlijk is Leys ook nep, dus wint hij toch!
Naz
Geplaatst: 15-03-02 14:46
MOGGUH!
De fotograaf is ook wakker Pfff ben momenteel even niet helder genoeg om wat pesterigs te verzinnen. Maar ik heb vernomen van Prisca dat er andere bedoelingen waren van deze foto? Ik wil hem je nog wel een keer sturen Pris, kun je je ook uitleven met fotosjop
UrbanL
Geplaatst: 15-03-02 14:48
Mhhhhhh ik heb hem nog maar dan moet ik de echt expert erop loslaten ?? SPADES ihihihih.