zwem zwem zwem!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

zwem zwem zwem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 17:18

Ja, voor mijn ruggetje moet ik veel zwemmen. Dat ik het na 10 minuten al helemaal zat was is een record (meestal hoef ik er maar in te springen en voel ik me gelijk als een vis op het droge!).
Maar nu heb ik dus in een openbaar zwembad gezwommen. In totaal nog een halfuur in het water gelegen. Inmiddels heb ik al 2x gedouched (in het zwembad en thuis) en nog steeds ruik ik het chloorwater... Jakkie! Dus vanavond wéér douchen, en dan heel goed zepen. Ik geloof dat ik niet zo'n waterdier ben (lekker warm bad ok, douchen ook wel ok, maar zwemmen?)... en nou moet ik zo veel zwemmen (is goed voor je)... Morgen ga ik weer zwemmen, ik heb nu nl zo'n 10-baden kaart. En die moet op he, want ik wil wel waar voor m'n geld...

Ieks, het idee dat ik weer bij allemaal kleuters in het water moet staat me niet zo aan, misschien dat ik mijn moeder weer op vrijwillige basis mee krijg... Lovers Het idee van al die kleine piesende kindjes, dat smerige chloor.. Jakkus!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:23

arme jij.... maar je weet in ieder geval wel zeker dat je goed schoon bent aan t eind van de dag van t zwemmen en t douchen!!!

ik vind zwemmen ook totaal niets, sta liever heeeeeeel lang onder de douche bij t zwembad dan te gaan zwemmen. In de zomer in frankrijk zwem ik ook al nauwelijks (snappen veel mensen niet)

neej geef mij maar gewoon een lekker warm bad thuis dan ben ik allang blij Haha! (of een bubbelbad in t zwembad das ook lekker)

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:30

hihi moet je in het peuterbadje gaan zwemmen dan kan je in iedergeval niet verdrinken hihi. Wij noemde dat badje alijd het pisbadje raar he???

Laui zwemmen is idd goed voor je spieren dus even doorzetten dan ben je zooooo weer oke. Wante die pijnstiller van je stijgen nar je hoofd Tong uitsteken .

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:50

ik ben dus wel geboren voor het water, nouja de laatste tijd niet meer zoveel, Maar vroeger heb ik dus 6 of 7 jaar wedstrijdzwemmen gedaan! Heerlijk! 2 keer per week 1 uur trainen, echt lekker is dat. Tegenwoordig hou ik het meer bij tennis en ga af en toe nog wel eens gewoon zwemmen.

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:50

Ik vind het ook niet zo'n prettig gevoel hoor als je in een bad zit met allemaal kleuters enzo, maar ik ben wel een waterrat!
Ik zwem het liefst de hele dag door.
Van de week zijn we nog wezen zwemmen met onderhand de hele klas en het was errug gezellig! En het peuterbad was leeg!!!
Er waren amper kinderen!

In de vakanties is het altijd druk, maar op een zaterdag ofzo... lekker rustig.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:55

het zal er ook wel aan liggen bij mij dat ik met zwemmen mn bril af moet. alles is dan wazig *kan geen leuke jongens spotten* dus gelijk een stuk minder leuk

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:34

Zwemmen??

Heerlijk!!!

Meestal elke zondagochtend, maar zo nu en dan komt er niks van.

Maar liever dan zwemmen, duik ik! Daarom kan ik niet wachten op de zomer. Vorige zomer heb ik bijna elke dag wel een duik gemaakt.

Frank

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:37

ik zwem 2x in de week, ik ben net zoals roy ook geboren voor het water, ik ben verslaagfd! Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:55

heeeeerlijk joh zwemmen!! Alleen wel jammer dat ik het zo weinig doe.. Maar ja.. tis een beetje koud he? nun in een open lucht bad.. Niet dattie open is maar ach...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 21:52

In de zomer hoef ik niet naar het openbare, maar dan nog moet het echt 40 graden baktemperatuur zijn voor ik ga zwemmen. Daar zit ook minder chloor in, maar toch... Echt helemaal niks. Vind bubbelen wel zalig, en duiken ook. Echt té gek!
En ik heb ook vrij veel gezwommen (geen wedstrijden, maar wel al mijn diploma's, snorkelen, duiken etc) vond het ook altijd wel leuk, kon het goed, maar nu... Brrrrrrrrrrr... Heb echt met kriebels mijn baantjes gezwommen en straks mag ik gelukkig weer hardlopen, dan ga ik dat wel doen. Alles liever dan in het openbare bad zwemmen... Scheve mond

Clautje

Re: zwem zwem zwem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 22:23

Laui! schreef:
en nou moet ik zo veel zwemmen (is goed voor je)... !

dat moet ik dus nu ook gaan doen,naa,mooi niet! ik kan nog niet eens normaal lopen Boos!
maar als ik dat wel kan moet ik minimaal 1x per week zwemmen......

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 00:14

Net goed, pestkippen horen in het water te verzuipen.... Schijnheilig *fladder fladder* Tong uitsteken

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 10:18

ik zwem tegenwoordig ook elke week (soms wel een 2 keer)
ja, ja niemand had het verwacht maar eindelijk doe ik ook eens wat anders dan joyrijden Haha!
Ik ga aan het eind altijd in zo'n kruidnebad, dan stink ik niet meer zo naar de chloor en daarna nog lekker douchen...
mijn haar heb ik altijd omhoog gestoken want anders is het net touw als ik uit het water kom

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-02 10:32

Ik heb echt geweldig goeie voornemens: IK GA VANMIDDAG WEEEER. Wat een opoffering maar liefst...
en dan van t weekend weer... Tsja, je hebt een 10 baden kaart of niet.. Gister onder de douche thuis, weer al die chloormeur... Jakkie! Vanavond maar mijn haartjes wassen met lekkere oververrukkelijke shampoo en dan hoef ik niet meer zo na te 'genieten' onder mijn dagelijkse rituele douche...

En ik voelde mijn rug ook gister de hele tijd na t zwemmen, ik had nauwelijks 3 baantjes gezwommen... *snif* was niet pijnlijk hoor, alleen maar een beetje raar...

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 21:38

Zwemmen is leuk in een apart zwembad helemaal voor jou alleen.