Mijn verslag van een bezoekje A.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naz

Mijn verslag van een bezoekje A.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 12:22

Aangezien mijn A bezoek een nogal hoog KH gehalte heeft zet ik het maar ff hier neer Knipoog

OK, ik had de trein van half 4 uit Grunn city. Best wel klote verbinding naar A, 2 keer overstappen enzo, maar de NS werkte mee dus ging allemaal prima. Tot ik een telefoontje kreeg van Dorée dat ze haar scoot gesloopt had en dat ik dus ALLEEN met de bus door A moest!! Lips are sealed Hmm best wel een angstaanjagend idee. Ondertussen Prisca nog aan de telefoon gehad, die had nog als tip dat ik maar ff apenootjes moest kopen en stevige handschoenen ivm bijtende aapjes.

Vervolgens maar een een geschikte bus gaan zoeken, ik zou bijna in de bus richting Apenheul gaan zitten, maar dat bleek niet de goeie te zijn. Heb maar even een lieve chauffeur gevraagd welke bus ik moest nemen. Die chauffeur had een hoop opties, maar ik wilde toch graag de kortste weg. Hij vroeg of ik geen toeristich ritje door A wilde maken. Nou liever niet, doe mij maar de kortste weg Knipoog Die chauffeur kwam nog met een verhaal dat ie vroeger met zijn ouders op vakantie ging naar A en dat hij later er op VRIJWILLIGE basis is gaan wonen Verward Haast niet voor te stellen! Magoed, in de bus gestapt, klein beetje sight seeing A gehad. Dorée stond mij op te wachten bij de bushalte, daarna maar ff boodschappen gaan doen. Nee Dorée, we eten geen hondevoer en je hebt OOK geen kattevoer nodig! Knipoog Haha!

Bij Dorée thuis gegeten en later kwam Carola ook nog. Dorée had wel haar halve keuken onder water gezet door een nog half volle soep pan in de gootsteen te legen. Pas op Dorée, straks ziet Gerard het!!! Ook heb ik me verbaasd om de schoonmaakroosters die daar hingen en de 'Afblijven' briefjes op de magnetron en frituurpan. Gezellige huisgenoten dus. Maar Dorée had wel een lieve huisgenoot van wie ze de scoot kon lenen en dus Carola naar huis kon brengen, aangezien ze Carola d'r scoot ook al gemold had Haha!

Daarna zijn wij nog naar Wiessel geweest, daar waren Kim en Anouk ook. Ff paardjes gekeken! Helaas was het donker dus verder niet veel gezien van de omgeving, maar dat doe ik een keer over overdag!!

Vervolgens heeft Dorée (gevaarlijk als ze over diepe kuilen in een zandweg rijdt: AUW, EN daardoor een gat in mijn broek!!) mij op de scoot naar station gebracht. Weer veilig een trein opgezocht en A verlaten! In Zwolle lekker een kwartier vertraging Boos! maar ik had Pris aan de telefoon dus was nog wel gezellig Lachen

Later in de trein kreeg ik nog RARE smsjes, over gat in mijn broek enzo, erg leuk omdat ik het nummer niet kende, maar daar bleken Joost en Marco achter te zitten wat ik eigenlijk ook al wel vermoedde Haha!

Uiteindelijk veilig en wel om half 1 in Groningen gearriveerd, het was erg gezellig!!!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 12:29

Haha, ik lig hier onder m'n bureau van het lachen! Vooral de keukenavonturen waren wel weer heel kenmerkend voor Doree. Ook hebben we al een potentiële ranzige-ijskast-spleet gevonden, maar Gerard had met zijn rooster ervoor gezorgd dat die spleet nog niet zo ranzig was (of juist weer schoongemaakt?).
Doree had m'n lieve brommie ook nog vernield, dus moest ik achter op de scoot naar huis. Dat doe ik NOOIT meer! Echt heel eng was het.
Maar verder was het heel gezellig in huize "De Woeste Hoeve"

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 12:34

hahahaha zo komt boontje om z'n loontje he }>
Fijn dat je nog een leuke dag hebt gehad Extreme duivel
hahahaha echt een grappig verhaaltje Haha!, je moet er een boek van gaan publiceren: "Het A avontuur"
Zo krijgt: The A-team wel een errug letterlijke betekenis Haha!:D:D

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:00

Mmmhhhhhh dat van die smsjes weet ik niet van hoor Verward echt waar niet Schijnheilig . Ene die broek zou ik maar delcareren bij Dodee want dat is haaaar schuld Boos! . tss kan ook niet anders. Over de telefoongespreken laten maar niet hebben die waren namelijk errug nuttig Lips are sealed Lips are sealed .

Ik wil ook nog een keer naar A denk dat ik je dan maar mee moet nienke anders overleef ik dat echt niet ?? Ik ga gelijk beschermende kleding regelen Vork en jij weet nu de weg dus dan komt het wel redelijk oke Cool . Maare moest je niet de bus richting de Apenheul hebben dan ? de aapjes zitten daar toch Verward .

Maare wat is dat nu geen Koe gezien maar wel van die rare groningers eeeeerrrrggg vreemd aangezien het HET gezien van de gekke Koe is.

Volgende keer wil ik meeeee Huilen .

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:06

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Precies wat ik al dacht... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 13:11

Jurga schreef:
:x Lips are sealed Lips are sealed Precies wat ik al dacht... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Hmm hoezo Iloon? D ildodee acties kunnen geloof ik nooit uitblijven, daar moet je standaard rekening mee houden Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:14

Pris, ik moet ook nog een keer naar a. Volgend Dorée, zou niet weten waarom, maar het schijnt zo te zijn???
Ik heb mijn rijbewijs, dus misschien kunnen we dan samen gaan (als mijn rug het eea toelaat)... Kunnen we elkaars handje vasthouden! Haha!

Oh, en ik moet ook nog een keer naar mijn Brotha in Grunningen, ga ik gelijk Nienke opzoeken... Lijkt me gezwellie! Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:21

auwww moet jijook nog steeds ??

hahah dan gaan we samen A verpesten Extreme duivel COOOL. Maare mag nienke dan ook nog een keer mee Lovers .

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:34

Raaaaaare Aapjes.........Raaaaaare Aapjes...............

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:38

Idd Joost.

Ik voer vaak vaaaaaaaage telefoongespreken maar dit sloeg echt ALLES Verward .

trouwens BEN is echt onbereikbaar daar in Aapjesland Tong uitsteken .

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 13:41

Nou het viel in Aapjesland nog mee, maar tussen De Venter en Zwolle niet! Maar gezellig dat je me even telefonisch gesteund hebt toen ik in Zwolle stond Pris Lachen

En ondertussen gemene topics over mij maken Huilen

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:42

Ikke Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig ik doe zoiets helemaal niet hoor Huilen .

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:52

pris zou dat niet durven.
maare pris doe wel een cap op als je naar a komt want voor je het weet wordt je besprongen door een dildo en lig je languit op de grond!

enne nienke kom je donderdag weer? gezellie maar als je nou een keertje in het weekend komt dan ben ik er ook (en is het licht!)

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:53

Hey doree is nu onderweg naar de bieb dus die leest dit zometeen allemaal! Die gaat echt flippen! Helemaal van doe foto's! Dat gaat ze niet leuk vinden!!!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 13:54

Nimber schreef:
pris zou dat niet durven.
enne nienke kom je donderdag weer? gezellie maar als je nou een keertje in het weekend komt dan ben ik er ook (en is het licht!)

Donderdag weer? ZO snel WEER naar A? Denk niet dat ik dat kan verwerken Knipoog

Ik kom gewoon een keer in een weekend, gezellie, dan kan ik alles ook wat beter zien en Grunninger hobbelen!!!!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 13:55

hahaha banketstaaf voor haar Tong uitsteken .

wij hebben lol *LOL* Party!! Pling .

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:00

Ja nienke kom je snel weer? Dan kan je mij ook meeten!
Jij denkt zeker dat doree leuk is he? Nou ik ben echt nog veel leuker!
Zelfs nog leuker dan carola!
ja dat is echt mogelijk hoor! En ik heb ook nog eens een geweldig kind! En twee doggies en de knijn en knaaf van nonnie! Kortom je MOET mij echt een keer meeten!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:09

obsession schreef:
Jij denkt zeker dat doree leuk is he? Nou ik ben echt nog veel leuker!
Zelfs nog leuker dan carola!
ja dat is echt mogelijk hoor!

Laat me niet lachen Jessica! Tuurlijk is het mogelijk om leuker en vooral cooler als Doree te zijn, maar leuker en cooler als mij? Dat kan echt niet! Ik ben oppercool namelijk!

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:16

carola schreef:

Laat me niet lachen Jessica! Tuurlijk is het mogelijk om leuker en vooral cooler als Doree te zijn, maar leuker en cooler als mij? Dat kan echt niet! Ik ben oppercool namelijk!

Bij deze vind ik jou helemaal niet meer cool! Je bent echt super UNCOOL!
nenenenenene!
Ik ben lekker de leukste!! Cool Cool Haha! Haha!
Ik heb tenmintse niet zon rare oude brommert die t niet doet!
Ik heb een mooie bordeaux rode astra station ja! zo degelijk als wat! Daar kan je tenminste mensen in meenemen! niemand die bang is bij mij in de auto! whahahahah!! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:22

Jou rode Astra kan écht niet op tegen een blauwe Ford hoor! Blauwe Ford-rulezzzzzzzz! Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:34

Ik heb een fiets en een vos. Vos roeleert, fiets is cool (batavus he, dan krijg je dat). Verder héb ik ook mijn rijbewijs, mag ik mijn mammies auto vaak lenen en kan ik super autorijden (behalve die vent vanmorgen die zomaar toen hij de rotonde afging en VOORRANG had mij bijna achterop liet knetteren omdat hij zo nodig op zijn rem moest gaan staan voor een stilstaande fietser die hem VOORRANG verleende. Stond ik daar midden op de rotonde me te ergeren met afgeslagen motor. EIKEL, hij kon echt niet rijden (35 waar je gewoon 50 mag), en niet voorsoorteren, geen knipper uit doen... Echt zo'n mongool in een Opel Vectra, rood ook nog eens een keer. Ik zag ondertussen witheet)

Nou, dus ik ben het allercoolst, bovendien heb ik de parT-shirts bedacht, de PMU opgericht en ben ik opperkip of kippenhokmaster!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 14:37

Mensen, jullie gaan offtopic in mijn mooie A verslag topic Schijnheilig

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:38

.Oke Laudine, jij mag met mij de oppercoolste plaats delen. Jij woont toch niet in A. Het feit dat je niet in A woont maakt je wel minder cool, maar als moddie wil ik je wel te vriend houden Haha!.

Maar jij maakt het wel weer duidelijk: Rode Opels zijn gewoon slecht. Mensen die daar in rijden zijn gewoon niet cool. Andere auto's zijn wel redelijk, maar een Blauwe Ford is en blijft het allerbeste!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:38

carola schreef:
Jou rode Astra kan écht niet op tegen een blauwe Ford hoor! Blauwe Ford-rulezzzzzzzz! Haha!

Toch geen fiets he???

Joost rijdt namelijk ook een fiets Frusty en wij (spades dan) ook Huilen . Naam zegt voldoende denk ik.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 14:39

Nee, fietsen is echt slecht! Daar gaan je gewrichten van slijten. Fietsen is alleen voor uncoole mensen.