ik mag niet in de les

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

ik mag niet in de les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 11:26

Ik heb namelijk mijn biologie niet gemaakt omdat ik gister op stal was en nu mag ik niet in de les.
Kan ik lekker ff een uurtje bokken, natuurlijk niet goed voor mijn school maar wel leuk. Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 11:50

BETER!
haha... vind ik wel ene goede,.. je hw niet maken, daarom mogen bokken!
Slimme regeling van school... nouja, voor de leerling!
Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 22:03

soms vergeet ik express mijn spullen voor engels, hij stuurt je er dan uit, en is zo verstrooid dattie later is vergeten dat je lekker in de kantine een colaatje zit te drinken Lachen Hij geeft je dus ook niet op aan de decaan, die dus ook niet komt zeuren dat je de les bent uitgezet Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 22:23

domme, domme leraren, zucht......Haha!:D:D:D:D

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 22:49

hahaah niet zuchten hoor clautje.. Wa zouden wij zonder leraren moeten!!!! Niemand meer om te pesten... Geen tussenuren!! (weliswaar ook geen school, maar daar gaat het niet om) Haha!

Ik mocht in de derde niet meer naar wiskunde en niet meer naar levo.. Maar om nou te zeggen dat ik dara blij mee was?? Coordinator boos.. geen cijfers.. nabllijven.. nee ikk kan wel wat leukers verzinnen... Ik kon me niet zo gedragen. Tja.. wat wil je he? wikunde sommen en gezanik over een of andere god in istanbul.. Als iemand dara zijn gedachten bij kan houden!!! ik denk dat die nog uitgevonden moet worden!!

Nu lukt het me niet meer om er uit getsuurd te worden.. Dat doen ze niet meer in de hoogste klassen.. Worden alleen maar boos op je.. en nog bozer.. totdat ze echt BOOS zijn.. en dan nog.... mag je blijven zitten!! Stelletje sukkels!! Begrijpen niet dat ik zit te springen om een tussenuur!!!Tja.. nu moet ik ze zelf maar nemen..
Maar dat ik spijbel is allemaal de schuld van de leraren!!! Die sturen je niet meer de klas uit!!! Haha! Haha!