jeuj het zit er weer op!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

jeuj het zit er weer op!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 22:47

Moest heeeeel lang nablijven want mevrouwtje is niet meer zo braaf.. Mevrouwtje had een heeel klein beetje boel gespijbeld.. Slechts 10 uur in een week... Haha! Maar ik had mazzel!! Er zijn er maar 6 doorgegeven en ik moest er 5 inhalen!! Is bij ons altijd zo: 2 uur spijbelen is uur inhalen. Niet logisch maar wel relaxed!!

Ik zit in mijn tentamenweek dus eigelijk had ik rvij vandaag. Maar ben lekker van half 9 tot 1 op school geweest.. Tja das lang, maar kep me nog best vermaakt eigelijk!! Iedereen kwam ffies langs want dan hadden ze een mondeling. Nou het was echt hardstikke gezellig!! En aangezien ik gewoon mocht zitten waar ik wilde, kon ik ook nog ffies weg om de paardejes te voeren en ze op het land te zetten.. Nou ideaal!!!
10 uur spijbelen en slechts 5 inhalen en dan tussendoor nog weg kunnen ook!!! En die gespijbelde uren heb ik nu nog afgesloten ook! Nou wat wil je nog meer!! Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 23:10

Nog meer spijbelen!
Haha!

Neej, ik ben zo braaf, nog nooit gespijbeld, nog nooit hoeven melden, nooit te laat in de les (1x telaatbriefje moeten halen, me boeken lagen in me kluisje!)
ben dus HET voorbeeldige kindje... Schijnheilig
Als ze me mond Lips are sealed ... dan zou het helemaal het engeltje wezen!

Scheelt wel hoor,... nooit strafwerk... nooit nakomen...
En dat allemaal om meer bij me pony te wezen! Dromen

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 23:23

tja zo kan het ook he? Zo was ik vorig jaar!! Nou ja te laat komen is een van mijn sterkste vakken!!
Maar er is een groot voordeel: ik heb al die saaie lessen gemist en lekker uitgeslapen en kan toch nog steeds naar fredje toe!!

Maar vroeger was ik nog veel erger.. Nu ga ik vrijwillig niet naar school.. In de derde MOCHT ik niet naar school... Zo vaak eruit gekicked dat ze me ff niet meer wilden zien.. Tja.. zo kan het natuurlijk ook he? Ik was niet zo'n lieverdje vroeger.. Ik mocht in de tweede niet eens mee op kamp!! Najaaaaa zeg!! Uiteindelijk mocht ik wel hoor, maar tjee wat een gedoe zeg!!

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 23:24

mijn moeder heb me een keer laten spijbelen van gym. ze wou zo graag me me naar hilversum. toen zei ze: als je nou zegt dat jehoofdpijn hebt ofzo, dan kom je gewoon om 1 uur naar huis. dat had k dus gedaan!

hihi ondeuged zijn mij moeder en k he!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 22:53

tssss waarom doen moeders dat altijd en de mijne niet!! Ze was al hardstikke pissed dat ik een klein beetje te laat was!!
jij heb echt mazzel met zo'n moeder!! Wees er maar zuinig op!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 00:28

Mijn moeder helpt me ook af en toe. Schrijft altijd een briefje als ik me weer eens verslapen heb, en af en toe een uurtje spijbelen vindt ze ook niet erg, zolang mijn school er maar niet onder lijdt, en daar let ik wel op. Heb afgelopen week ook weer een uurtje gespijbeld, tussenuur + grote pauze...en dan nog één uurtje niksen...daaag Haha! Verder zijn mijn cijfers hartstikke goed, loop nergens achter (eerder voor), dus ik kan af en toe wel een uurtje missen. Heb tot nu toe nog steeds niets gehoord van de welbekende meneer de Man Lachen Hij is wel tof Haha! Hij weet wel dat ik er niet was, maar héél af en toe een uurtje, ziet hij wel over het hoofd.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 15:17

wat een gemene regeling!

bij ons geld; elk uur dat je mist (zonder dat je er een briefje voor inleverd met hadtekening van mams Schijnheilig ) DUBBEL inhalen!

dus bij jullie kan je beter spijbelen, dan zit je nog korter ook Lips are sealed
niet eerlijk! Knipoog

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 15:19

inderdaad wij hebben ook 1 uur spijbelen moet je gewoon 1 uur corvee voor doen. stom!!! maar ik spijbel nooit en vanaf maandag kan ik op school mn eigen briefjes schrijven als ik afwezig ben geweest want dan ben ik meerderjarig Lovers

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 16:30

haha, sja spijbelen, dat deed ik ook altijd.

Ik had nl altijd briefjes van mijn moeder als ik ziek was of eerder weg moest ofzo. Dus ik heb samen met een vriendin een handtekening verzonnen, en dat moest dan mijn vaders handtekening zijn. Erg handig, ik ben er nooit mee gepakt.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:11

Oei! Tot de 5e was ik ook zo voorbeeldig. Tot ik een keer te laat kwam en mijn wiskundeleraar over de zeik hielp. Ik had een zware aanval gehad op weg naar school (en het was echt geen gelul), me helemaal doodgefietst, mezelf gereanimeerd en 3 sec te laat (na de bel). Ik werd zó kwaad. Ben gelijk toen hij het zei het lokaal uitgelopen, naar de conrector, was er niet, naar de rector. Mijn verhaal gedaan en toen verteld dat ik best even mijn longarts wilde bellen. De rector kende ik gelukkig goed (mijn broer zat vroeger elke week bij hem vanwege allerlei dingen). Die is naar de leraar gegaan en heeft het verhaal verteld. Of hij in het vervolg even rekening wilde houden met mijn ziekte.
Gevolg was dat ik dus regelmatig te laat kwam, kind aan huis (kamer) was bij de conrector en geregeld na een uurtje al weer naar huis ging. Alles geheel gecontroleerd en gelegaliseerd. Behalve de uren die ik uitsliep. Toen ik dan 18 werd aan het begin van de 6e was het hek van de dam. Als ik de lessen toch niet belangrijk vond bleef ik lekker thuis. Nooit geen gezeur, ik was gewoon niet lekker Schijnheilig . Alleen de natuurkunde lesse woonde ik bij, hoe ziek ik ook was. Vandaar dat ze me wel geloofden als ik naar huis wilde, ik was meestal niet helemaal lekker als ik op school zat, en dát zagen ze wel.
Met de examens was het ook best leuk, ik had verlenging vanwege mijn hyperventilatie (afgelopen week met mijn ongeluk voor het eerst in 4 jaar weer last van gehad). Daar had ik vroeger altijd last van met stress etc, kreeg ik verlenging! Pling Best relaxed, want anders had ik mijn wiskunde nooit gehaald. Ik besloot namelijk 3 dagen voor mijn examen dat ik het helemaal niet ging leren, ik mocht nl een 2,2 halen. Had uiteindelijk een 4. Heerlijk van dat minimalistische cijferen!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 19:45

oooh dat was een makkelijke schoolperiode!! Wel jammer dat ik dat niet heb.. Wil ik best iets minder voor spijbelen hoor!! Haha!