Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

niet zo blijken. XoNo schreef:Ach ja...men heeft over mij ook snel een vooroordeel, vooral hier op Bokt. Ik woon in Rotterdam, rijd paard, heb een tattoo...dus ik ben een asociale homofiel.
Zou met jou wel eens een ritje willen rijden! Sonja"]
[quote="XoNo schreef:Ach ja...men heeft over mij ook snel een vooroordeel, vooral hier op Bokt. Ik woon in Rotterdam, rijd paard, heb een tattoo...dus ik ben een asociale homofiel.
Zou met jou wel eens een ritje willen rijden!
Citaat:Mensen hebben over mij ook vaak en slechte vooroordeel(zoiets toch?).
Ze vinden me hard en bot, ik heb een plat accent en scheld best veel.
XoNo schreef:Ach ja...men heeft over mij ook snel een vooroordeel, vooral hier op Bokt. Ik woon in Rotterdam, rijd paard, heb een tattoo...dus ik ben een asociale homofiel. .
ik denk dat ze over mij ook een oordeeltje klaar hebben ik ben raar omdat ik een ander accent heb
nu niet meer zo maar in het begin van dit jaar waren er van die kereltjes die me dan na praten enzo
ja en een jongen bij mij uit de klas zegt zo; mooiste aan mij is mijn gezicht enzo
????) ben en als men weet dat ik een eigen paard heb, slaan ze zo'n beetje achterover.Westernfreak schreef:Pas als ze me beter leren kennen, komt men er achter dat ik heel normaal (????)
Verder...ik kom oet 't oooooosten, maar als ik mijn (voor sommigen) welbekende westers (ouders komen uit omgeving Rotterdam) uit ga kramen...raken ze in shock.
) Maar als jij het zo wilt noemen...... En verder hoor ik ook tot die "sommigen" die haar welbekende westerse Rotterdams kennen.....en mensen geloof het maar gewoon, want dat wil je niet meemaken, hihi. Verder ben ik nog een hele goede vriendin hoor Mirjam
Sonja"]
[quote="XoNo schreef:Ach ja...men heeft over mij ook snel een vooroordeel, vooral hier op Bokt. Ik woon in Rotterdam, rijd paard, heb een tattoo...dus ik ben een asociale homofiel.
Maar eeh...dat ritje? Is goed hoor! Prima"]
[quote="Sonja"][quote="XoNo schreef:Ach ja...men heeft over mij ook snel een vooroordeel, vooral hier op Bokt. Ik woon in Rotterdam, rijd paard, heb een tattoo...dus ik ben een asociale homofiel.