nu waren er afgelopen week 2 alto's die hun gezichten hadden geschminkt (moeilijk woord
). hun gezicht was helemaal wit en om de ogen zwart, mond zwart en 1 had op zn wang ergens een spinnenweb (was trouwens lelijk gedaan maar daar gaat t niet om). in de grote pauze zaten ze met een groepje muziek te draaien *hardrock of iets in die geest*. op zich natuurlijk niet erg zolang je er geen mensen mee stoort. en dat deden zij dus wel. Uiteindelijk is een groepje *popi jongens* er opaf gegaan en heeft die radio meegesleurd (stekker uit t stopcontact en 2 meter verderop gaan staan praten).
Daar werden de 2 geschminkte mensjes natuurlijk boos om en uiteindelijk zijn er ook een paar klappen gevallen. 1 van de 2 had een wenkbrauwpiercing
die er toen uitlag en t bloedde ook behoorlijk wat ik heb gehoord. Toch zag ik m later door de gang lopen zonder bloed en piercing maar met alle schmink nog op. *goede schmink*Maar goed. Nu is het dus mijn vraag of jullie vinden dat dit getolereerd moet worden op scholen. Op onze school mag je dus beslist geen petten ofzo dragen, dus begonnen er nu jongens van "als zij dat mogen, mogen wij ook een pet".
terecht of niet??

) toch een beetje te ver gaan. ze vallen al uit de toon door hun kleding en haardracht maar dit vind ik toch te ver gaan (maaik weet jij trouwens wie t waren die geschminkt waren?)

en dat gaat niet met muziek in je oren o.i.d. (alhoewel dat wel toegestaan is bij ons op school) Maar met een pet of make-up kun je toch net zo goed luisteren/leren dan zonder? Ik zie t probleem niet.....
!
! Zijn die er nu niet meer