Wie heeft een goeie tip???!!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

horssie_girl

Wie heeft een goeie tip???!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 17:38

wie kan me helpen!! ik mag nie uit Huilen Huilen
ik heb al eens bij een vriendin geslapen en toen ben ik dus wel uitgeweest Haha! hihi maar daar is mijn moeder achtergekomen!!!
hoe??? dat moet je mij niet vragen maar ja
wie heeft er dus een goeie tip??? -xxx- horssie_girl

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 17:39

ik weet de beste tip, wachten tot je wel mag! Schijnheilig Haha!
je hebt genoeg tijd om uit te gaan...
hoe oud ben je als ik vragen mag??

horssie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 17:50

ik ben 15 jaar ik weet het t'is jong maar ik heb een vriend die wel uitgaat dus ja dan wil ik ook uit!! maar ja het kan nog wel heeel lang duren voordat ik uitmag!!!

horssie_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 17:53

Nathalie schreef:
ik weet de beste tip, wachten tot je wel mag! Schijnheilig Haha!
je hebt genoeg tijd om uit te gaan...
hoe oud ben je als ik vragen mag??

ik ben 15 maar ja ik heb wel een vriend die uitgaat snap je.
en al mijn klasgenoten gaan behalve ik!! das wel oliebol maar ja ik moet inderdaad maar wachten he

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 17:57

Ik mag uit, als ik zorg dat er ghed vervoer is, en er iemand mee is die me ouders kennen en vertrouwen (het liefst een stoere gozer die niet drinkt en erg hooog verantwoordelijksheidgevoel heeft!)
Maargoed, ... Ik ben 15 en zie er niet bepaald uit als iemand van 16.... dus nog 3 maanden wachten tot ik met id bewijs kan aantonen dat ik echt 16 ben! *geloven ze anders nooit!*
dus tja... nog 3 maanden...
Haha!

en voor jouw?
Ik zou met je ouders eens praten.... waarom mag je niet? waar zijn ze bang voor? enzo... maybe kun je ze vertellen wie er mee gaan, en vertelllen waar je naar toe gaat... het de eerste keren niet laat wordt (ALS DAT HELPT...!) en zo... Niet boos worden Schijnheilig en heeeeel redelijk!
Maybe lukt het dan?

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 18:22

ik ozu gewoon eens vragen waarom je niet uitmag en wanneer je wel uitmag.. Maar stiekum doen zou ik nooit doen! Je zei al dat je ouders er achter zijn gekomen en geloof me: doe vaker dat soort acties en ze vertrouwen je echt niet meer hoor!
Ik ben 17 en mocht uit vanaf mijn 15de geloof ik... haha weet het niet meer!! 15 of 16... Iig hebik rustig afgewacht totdat ik wel uit mocht! En zelfs toen mocht ik niet in een ander gehucht uit.. alleen in ons saaie dorpje!! Maar op zich was datr geen probleem omdat iedereen er hee n ging en het ondertussen mijn stamkroeg is geworden.. nu mag ik wel naar een ander gehucht, maar bijvoorbeeld nog steeds niet naar de bob's .. ook dit is niet erg want ik heb een schrufthekel aan de bob's, maar als ik wil vraag ik het.. mag ik niet: ben ik boos en tijdje sacho.. mar ik GA niet!!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 18:52

toen ik 15 was (ben nu 16 Haha! ) mocht ik wel al uit naar de discotheek, ik kwam gelukkig ook binnen omdat ik ouder lijk. Maar ik mag ook denk ik omdat het vlak bij is, het is eigenlijk nog in het dorp waar ik woon, wil jij dan uit wat redelijk ver weg is ofzo? dat je ouders bang zijn dat ze elk weekend hangen omdat ze jou op moeten halen? ik zou er inderdaad zoals al meer hebben gezegd gewoon vragen waarom je niet mag. maar zéker niet stiekem gaan!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 18:55

Een hele goede tip is idd NIET stiekum gaan vooral als je later wel uitmag hebben je ouders geen vertrouwen meer in je en mag je veel minder... praat er een keer over en stel voor 1 keer in de maand ofzo owja veel meehelpen in huishouding (ofzo iets) helpt altijd wel dan toon je je van een goede kant en dan gaat het soms wat makkelijker! of een ouder persoon (en dan bedoel ik iemand van 18 of ouder) laten vragen of je mee mag...!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 19:58

Zijn ze al over de schok heen dat je stiekem uitging heen?
ga dan rustig met ze praten, en blijf vooral rustig. Rustige toon praten. En vragen met welke argumenten willen zij niet dat je uitgaat?
zorgt dat je jezelf verdedigt op een rustige manier onderbouwt met argumenten. Zorg dus dat je van te voren er over hebt nagedacht. Neem genoegen met een kleine vordering.
Mijn ouders toen ik bijna 15 was: ja mag 1x per maand tot 1 uur als je 16 bent pas langer.
Ben nog steeds 15 en nu ; elke week(tenzij ik me niet aan afspraken heb gehouden) 1x tot 1 uur en soms 2x en dan 1 van die 2 keren tot 12 uur en dan 1 of twee keer permaan tot half 3.
dus neem met kleine beetje genoegen, ze moeten er gewoon even aan wennen

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 20:05

Ik kan niet uit Boos!
In amsterdam kom je er nergens in als je 14 bent en het is veeel te gevaarlijk dan..... Woonde ik maar in zo'n boerendorp!!!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 20:27

15!!! ik ben ook 15, maar ga al sinds me 13e uit Bloos naja echt een tip heb ik niet voor je, ja goed vragen WAAROM en daar dan op in spelen

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 20:38

scooby schreef:
Woonde ik maar in zo'n boerendorp!!!

Ik woon in Rotterdam en hier kan je in grote discotheken gewoon uit, ze laten je haast altijd binnen en ze hebben ook bijv. 1 x in de maand vanaf 14 jaar Knipoog

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 15:55

blijf gewoon net zo lang zeuren tot dat je moeder helemaal gek van je word, dat lukt bij mij altijd wel Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Haha!