heeft er nog iemand lol gehad aan het ben&jerry's topic?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maarten

heeft er nog iemand lol gehad aan het ben&jerry's topic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-02 03:30

Euhmm.... even een vraagje.... op dit moment zijn honeybee en ondergetekende de enige die nog bezig zijn in het topic over ijs en het begint onderhadn een slow chat te worden. Graag zou ik willen weten of dit topic enige amusementswaarde voor de bokkers heeft gehad. Zo ja... dan zijn we enigszins gevrijwaard van een waarschuwing van Laui. m.a.w. dan heeft dit topic nog enig nut gediend.

Ik probeerde eigenlijk een poll te starten, maar helaas lukte dit niet.... dus bij deze.... wie vond het een geslaagd topic????

groeten van twee ontzettende melige bokkers (honeybee en ondergetekende Haha! )

groeten

anoniempje Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 03:37

Slow chat???? Nee hoor.. helemaal niet.... dat betreffende topic staat boordevol nuttige informatie over Ben & Jerry's ijs Haha!

Dusse... ga vooral zo door! Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 10:11

Het is dat je me er op wijst, maar anders had ik het waarschijnlijk over het hoofd gezien. Ben toch al in de waarschuwingen-mood, dus u bent gewaarschuwd! Dit is not done!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 10:53

Maarten ik spraak je om 12 uur gisteravond en toen zei je dat je ging slapen en nu zie ik een topic van het tijdstip 02:30 Nou ja dat is werkelijk NOT DONE. Heel raar dat het dan een slow-chat gaat worden Frusty .

Ontopic: ik heb het hele verhaal niet gelezen ben niet zo dol op Ben&Jerry´s sorry. Maar als je wilt help ik wel even mee hoor Schijnheilig .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 12:10

NEEEEEEEEEE! Het was NIET leuk want toen ik het las was er al lang geen winkel meer open en het is zoooooo lekkerrrrrrrrrrr vooral die met banaan, walnoot en chocolade.... Kwijl
Jullie zijn heeeeel gemeen en moeten gebanned worden voor een hele dag en in die dag moeten jullie dan iedereen die geleden heeft onder dit topic een bakje Ben&Jerry's brengen Vork

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 13:41

ik stem voor sonja!!!!!!!!! btw ik heb ook zwaar geleden onder dat topic!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 13:43

Moet je nagaan wat ik allemaal heb moeten doorstaan door er over te praten en aan te denken. Ik heb mezelf nog net kunnen bedwingen.. Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 14:07

SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE

Tja dat is het enige wat ik wil zeggen Tong uitsteken .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 14:49

Neeheeee geen slotje, BANNEN DIE HAP!!!! Wegens ondraaglijk leed van medeBokkers *LOL* *LOL* *LOL*

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 15:39

ik vond het een leuk topic, net hebben freddie en ik besloten dat ik zaterdag zo'n bak ijs meeneem Vingers aflikken