Achter de balie hebben ze een zak paardensnoepjes, iets nieuws met kruiden.
Sigrid (Siggy) nam er zelf eentje en bood mij er ook 1 aan. Ik dacht eerst dat ze voor Pablo bedoelde om mee te nemen maar toen ze er zelf 1 op at en ze meldde dat ze erg lekker waren heb ik er ook maar 1 in mijn mond gestopt.
Het zijn een soort grote kruidenbonbons (zoals Ricola of Anta-flu, het zijn dus geen brokjes zoals bijvoorbeeld de Vanilia maar meer een soort zuurtjes), groenig van kleur maar inderdaad erg smakelijk. Paardenformaat dus je doet er lekker lang mee!

, bij vroeg op in sintpancras hebben ze die ook en daar aten ze zelf ook, heb eerst m'n vriendin laten proeven en daarna het zelf geprobeerd, de suiker erin is wel lekker, maar die kruiden stukjes die erin zitten, nee dank je!
leken en toen zei iem mag ik en pepernoot ik zo huh? hij ja die daar liggen ik zo ja hoor pak maar eet ii hem nog op ook maar die waren niet zo smakelijk volgens mij (aan zijn reactie te zien)

meaar we hadden ze toen niet genomen omdat magnifiek zo tuthola is vind het niet lekker en trekt ze zo'n raar gezicht