Ze eten paardensnoepjes op de dierenkliniek...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ze eten paardensnoepjes op de dierenkliniek...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 18:52

Beetje raar maar inderdaad wel lekker!
Achter de balie hebben ze een zak paardensnoepjes, iets nieuws met kruiden.
Sigrid (Siggy) nam er zelf eentje en bood mij er ook 1 aan. Ik dacht eerst dat ze voor Pablo bedoelde om mee te nemen maar toen ze er zelf 1 op at en ze meldde dat ze erg lekker waren heb ik er ook maar 1 in mijn mond gestopt. Vingers aflikken
Het zijn een soort grote kruidenbonbons (zoals Ricola of Anta-flu, het zijn dus geen brokjes zoals bijvoorbeeld de Vanilia maar meer een soort zuurtjes), groenig van kleur maar inderdaad erg smakelijk. Paardenformaat dus je doet er lekker lang mee!
Vork

anne21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:00

ja die ken ik *LOL* , bij vroeg op in sintpancras hebben ze die ook en daar aten ze zelf ook, heb eerst m'n vriendin laten proeven en daarna het zelf geprobeerd, de suiker erin is wel lekker, maar die kruiden stukjes die erin zitten, nee dank je!
geef mij maar een zak drop Vork

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 20:39

haha herinnert mij eraan dat ik paardensnoepjes had die op pepernoten Verward leken en toen zei iem mag ik en pepernoot ik zo huh? hij ja die daar liggen ik zo ja hoor pak maar eet ii hem nog op ook maar die waren niet zo smakelijk volgens mij (aan zijn reactie te zien) Extreme duivel

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 20:43

ja die ken ik wel. Als je ze te lang in de kast gaat liggen heb je een grote klomp. Maar lekker zijn ze wel. Julius vond dat ook. heb een liksteen van dat spul gegeven. Nou hij zat onder de plakzooi. geen aanrader dus

vlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 21:31

idd, ik heb ook zo'n liksteen en de hele stal ruikt naar drop..... Pling

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 22:59

die heb ik ook idd gezien paard en ruitersnoepjes..nix voor mij dan eet ik ze allemaal op Knipoog meaar we hadden ze toen niet genomen omdat magnifiek zo tuthola is vind het niet lekker en trekt ze zo'n raar gezicht *LOL* Haha!