Mijn vissen doen raar...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine_81

Mijn vissen doen raar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 15:56

HELP wat zijn mijn vissen aan het doen???? opeens hebben ze heel veel intresse voor elkaar de ene zwemt de hele tijd onder de ander en dan blijven ze een paar rondjes zo zwemmen ze zitten alleen maar bij elkaar en doen heel klef...hahaha doen ze nu de paringsdans???? hoe doen vissen het eigenlijk? straks heb ik allemaal minivisjes jeeuuhhh Haha!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 16:43

daar komen kleintjes van Tong uitsteken en dan zou ik ze maar apart zetten... want anders eten ze de kleintjes op Tong uitsteken Haha!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 16:48

Ja, daar kunnen kleintjes van komen! Maar het hoeft niet, ik heb er zelf eentje bij in zitten die gewoon verschrikkelijk dominant is. Ik wist ook niet dat sluierstaartjes dominant konden zijn, maar deze is echt verschrikkelijk. Iemand belangstelling? Kan goed alleen in de bak... Haha!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 16:49

Ik heb een sluierstaart en een gewone maar hoe kan je zien dan dat het mannetje en vrouwtje is?

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 16:57

hahaha bij ons in de vijver stikt het van die kleine kroel minnie baby dingetjes. wel schattig Haha!
veel plezier als er kleintjes komen. let op want je ziet ze bijna niet. Cool

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 09:52

die jonge vissen van mij zijn ook nie apart gezet en ze hebben ze niet opgegeten. als je ze maar genoeg eten geeft Haha!

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 15:32

Zal wel komen doordat het lente wordt! Haha!
Allemaal kleine visjes.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 18:15

balts heet zoiets!! geen paringsdans.. jaja mensen bio he? Hel interessant om te weten hoe een vis dat doet!! Er bestaan verschillende fasen in de balts en in die fases doen ze allemaal even maf!!!

Gefeliciteerd alvast!! Met je aanstaande guppies!! Haha!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 18:48

Maar in wat voor fase zitten ze nu dan???? en steentjes uitspugen hort dat er ook bij? dat deden ze eerst ook wel maar niet zo erg als nu 's nachts hoor ik zelfs dat ze bezig zijn dan spugen ze de steentjes tegen het glas een ... zwaar irritant parende vissen hahaha... Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 18:57

pfoe ik trek me terug.. ik geloof dat het paargedrag van de vissen me dermate niet intreseert dat ik er ook niet genoeg over wet om te kunnen verklaren in welke fase van de balts deze vissen nu zitten Haha!

hihi maar iig jij wordt oma!!!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 22:55

Jeeuuhhh ik word oma maar ik ben nog maar 20 jaartjes en dan al oma hmmmm ... niet helemaal mijn toekomst plannen...en even voor de duidelijkheid ik heb geen vis gebaard whahaha....ik wil wel peetmama worden ...