Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Heb je daar geen stalletje, kan ik Nappie meenemen, vindt ie vast leuk
Ik heb tenslotte niet voor niets sneeuwijzers en stiften
Je hebt tegenwoordig een nieuwe sport, weet niet hoe het heet, maar dan ski je achter je paard aan!napoleon"]
Wanneer gaan we nou![]()
[/quote]
Eind van het jaar toch?
[quote]
Heb je daar geen stalletje, kan ik
Nappie meenemen, vindt ie vast leuk![]()
[/quote]
Wel een hele grote garage. Formaat kleine binnenbak.
[quote]
BTW, een geliefd uitspraak van Prima is: "money is no issue!", geldt dus in dit geval voor een vakantie
[/quote]
Dat vind ik een hele mooi uitspraak![]()
Maar ik heb nu dus echt een probleem met tijd.
[quote="greetje schreef:Oh dat lijkt me spannend Margreet en Prima gezamelijk op vakantie met hun partners en door 1 deur. Wel ons iedere dag op de hoogte houden he. Zal wel geen gezapig verslag worden![]()
Prima schreef:Waar is het erg leuk skien en niet al teveel zuipende zieke gasten in de avonduren?
Prima schreef:Done deal! Ik wil nu ook wel hoor.
Sorry slow chat he? slik. Maar als je tussen de regels leeft: er zit een vorm van humor achter.
Kunnne we het dan wel uithouden met elkander? Wie weet trekken we elkaar wel helemaal niet!!
! Het sneeuwt al sinds een week elke nacht, dus de piste-kwaliteit is prima! Was alleen jammer dat je ´s ochtends tot een uur of 11, niets zag door de mist
. Verder is het het grootste samenhangende ski-gebiet in Oostenrijk en is er voor beginners en gevorderden genoeg te skieen. (Ik lees hier op de folder: 93 banen en liften, 250 km pisten, 135 km besneeuwbaar).
.
!