Die muts van mij wordt iedere 4 maanden getrimd dan heeft ze mooi kort vachtje. Ze is dan altijd lekker blij en vrolijk en wil nog meer als normaal geknuffeld worden
. MAAR ze slaapt dan ook het liefst zo dicht mogelijk tegen je aan lekker warm dan gaat ze spinnen very kjoet. Dus wat doet die muts die duwt zich gewoon tussen marco en mij in op bed (ja ze slaap af en toe op bed normaal in d´r mand). Gevolg dat je je nauwelijks meer kan bewegen en zodra je haar en duw geeft begint ze te geeuwen zo van STILLIGGEN JULLIE ZUCHT. Vaak schop ik haar dan ook weg. Vannacht lag ze zo lekker warm bij me en ook heel lief dus ze is blijven liggen. Normaal lig ik altijd veel te draaien maar nu dus ook niet
gevolg een stijve nek omdat ik maar op een kant ben blijven slapen. Toen wij wakker werden lag ze daar zooo lief en warm zo schattig DE TRUT. Nu zit ik dus op mijn werk met een warme sjaal om en pijnstillers grrrrrrr.
Ik heb al genoeg pech gehad deze week dus PLEASE niet nog meer graag
Toch zou ik haar geen dag willen missen
. 
Maar ja ik zou het ook niet willen missen.
) en ik dus 's ochtends met een halve hernia wakker wordt. Buitensluiten is geen optie want dan schreeuwt poek de hele boel bij elkaar.
. 
in ermee. 
.