Ze plagen mij....!!! Jullie ook????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Ze plagen mij....!!! Jullie ook????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 00:41

Ja hoor, vandaag kon ik hem weer gebruiken... mijn favoriete zinnetje: "Help!!! Ze pesten mij!!!"
Wat wil het geval.... gister gingen er al twee van mijn konijnen opeens dood en vandaag belde mijn tante dat er weer één lag... En toen waren er nog twee!!! Huilen Maar okee. Denk niet dat ik er wat aan kan doen, maar voel me als dierverzorgster in spee toch wel een beetje schuldig, wat is er fout gegaan? Een ziekte???
Ging mijn vader me dus lopen pesten vandaag. "Ja," zegt 'ie, "je kunt beter dierbegrafenisondernemer worden ipv dierverzorger..." Haha! Ik half lachen... Erg flauw...
Later, toen mijn broertje te laat thuiskwam voor het eten: "Hij is nieuwe konijnen aan het vangen voor Ilona!" *LOL*
En er volgden nog wat van zulke opmerkingen, zo vreselijk flauw! Normaal gesproken word ik er gruwelijk pissig over, maar vandaag kon ik het hebben..... ben eindelijk heppie........... Lovers
Ja ja, het bestaat, Ilona in een goed humeur... Knipoog

Ik kon er vandaag dus erg om lachen en eindelijk mijn zinnetje weer eens in de strijd gooien "Nouhou, ze pesten mij!!!!" Die gebruik ik echt al jaren en dan vooral heel zielig kijken... soort Remi-idee... Haha! Iedereen trapt er in!

Hebben jullie ook van die typische dingen waar jullie nog steeds mee gepest worden? Of gebeurtenissen van jaren terug???? Waar worden jullie nog steeds aan herinnerd???

Ik moet het ook nog steeds aan horen dat ik eens Jur heb laten schrikken door voor de box op te springen en keihard BOEEEEHHHHH te roepen. Koe (en ik wilde alleen de merrie ff pissig laten kijken grin...) Nouhou, ze pesten mij!!!! Party!!

Wie helpt??? Tell me... al de rare verhalen die gebeurd zijn en die je nog steeds aan moet horen.
Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Jurga op 01-03-02 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 01:02

Ik ging een keer samen met een vriendin en haar vriend naar Hyporama, Rotterdam.
Ik was er al een keer eerder geweest en had 1 ding onthouden, de mac in de buurt.

We konden heel hyporama niet meer vinden, reden al dik een half uur rondjes, tot ik zei: Ik zie de mac! ik weet hoe we moeten rijden!
Achteraf bleek dat we van een heel andere kant kwamen en dat de op en afritten veranderd waren, vind je het gek dat ik het ook niet meer wist...

Maar nog steeds als we met z'n 3en in de auto zitten vragen ze of ik een mac zie, dan kunnen we tenminste niet verdwalen...

XoNo

Re: Mijn favo zin: "ze pesten mij!!!!!" Herinnerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 01:35

Jurga schreef:
Ja hoor, vandaag kon ik hem weer gebruiken... mijn favoriete zinnetje: "Help!!! Ze pesten mij!!!"
Wat wil het geval.... gister gingen er al twee van mijn konijnen opeens dood en vandaag belde mijn tante dat er weer één lag... En toen waren er nog twee!!! Huilen Maar okee. Denk niet dat ik er wat aan kan doen, maar voel me als dierverzorgster in spee toch wel een beetje schuldig, wat is er fout gegaan? Een ziekte???
Ging mijn vader me dus lopen pesten vandaag. "Ja," zegt 'ie, "je kunt beter dierbegrafenisondernemer worden ipv dierverzorger..." Haha! Ik half lachen... Erg flauw...
Later, toen mijn broertje te laat thuiskwam voor het eten: "Hij is nieuwe konijnen aan het vangen voor Ilona!" *LOL*
En er volgden nog wat van zulke opmerkingen, zo vreselijk flauw! Normaal gesproken word ik er gruwelijk pissig over, maar vandaag kon ik het hebben..... ben eindelijk heppie........... Lovers

Ik kon er vandaag dus erg om lachen en eindelijk mijn zinnetje weer eens in de strijd gooien "Nouhou, ze pesten mij!!!!" Die gebruik ik echt al jaren en dan vooral heel zielig kijken... soort Remi-idee... Haha! Iedereen trapt er in!

Hebben jullie ook van die typische dingen waar jullie nog steeds mee gepest worden? Of gebeurtenissen van jaren terug???? Waar worden jullie nog steeds aan herinnerd???

Ik moet het ook nog steeds aan horen dat ik eens Jur heb laten schrikken door voor de box op te springen en keihard BOEEEEHHHHH te roepen. Koe (en ik wilde alleen de merrie ff pissig laten kijken grin...) Nouhou, ze pesten mij!!!! Party!!

Wie helpt??? Tell me... al de rare verhalen die gebeurd zijn en die je nog steeds aan moet horen.
Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Sorry maar ik vind dit een erg raar verhaal...mijn ouders zouden eens moeten flikken zulke geintjes te maken als een of meerdere van mijn beestjes plots overleden zijn...dan zien ze mij voorlopig niet terug...dat soort geintjes kan ik niet waarderen.

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 09:04

Aaaaah, herinneringen (hoop dat k t goed geschreven heb want zit te twijfelen)

In de middelbare school, ergens rond het 4e kregen we een brochure en kwam er iemand in de klassen praten over pesten...
En die persoon zei als er gepest wordt moet je dat direct laten weten...
en sinds loop ik dus ook met het zinnetje "Ze pesten mij" en ook zoals Jurga zegt met zo een heel zielig puppyfacegezichtje erbij Haha!

Moest er ineens aan denken met dit topic te lezen...

Laatste keer dat ik het gebruikt heb, is op de verjaardagsbarbecue van twee vriendinnen en mij...
Ik ging toen namelijk de tomaten halen om op tafel te zetten (was een hele grote kom) en ik heb die toen heel mooi laten vallen... en sinds hoor ik nog al eens als er zoiets is waarbij dingen gereedgezet moeten worden "he, Natalie, geen tomaten ofzo laten vallen eh" en dan zeg ik ook mooi heel zielig "help, ze pesten mij"...

Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 12:04

Ja dat ik de sloot in gefietst ben grrr en er met allemaal kroos op mijn kop weer uit kwam, ik ging echt koppie onder. Gelukkig was het mooi weer. We kwamen uit school (middelbare school).
Maar het was mijn zusjes schuld want zij duwde mij!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 12:16

Hahaha, die van de Mac is erg goed.
Ik weet nog een geintje van mijn pa gister. Vroeg 'ie dus of ik al aan het solliciteren was... Hij zei dat 'ie nog een mooi baantje voor me wist... Er was nog iemand die van 1000 konijnen afmoest... Lachen Nouhou, ze pesten mij!!! Knipoog
XoNo: ik vind het op zich ook niet leuk dat ik ermee gepest word hoor, maar met deze konijnen van mij heb ik al jaren niet echt een band meer. Het is dat ik ze heb gered van verkoop aan de handelaar (en dat betekent bij mij: oude konijnen, nek eraf... Ik ken die vent.) Ik ben dus over lijken gegaan om ze te kunnen houden, maar ja, eigenlijk heb ik er geen tijd voor. Ik voer ze en maak de hokken schoon, maar verder doe ik er al tijden niks meer mee. Boos! Ze staan ook niet bij mij thuis, maar bij mijn oom en tante dus dat maakt het zaakje wat lastiger.) Het is dus meer zo dat ik erop zit te wachten tot ze van ouderdom dood gaan, klinkt heel cru, ik weet het. Maar ik vind dit ook niet leuk, zomaar drie tegelijk, vier binnen heel korte tijd. Net of ze een ziekte hebben ofzo. Ik hoop niet dat die andere twee er ook nog aan onderdoor gaan. Gelukkig heb ik er thuis nog twee, houd ik er altijd nog wat over. Scheve mond Ik zit er best mee dat ze dood zijn en ik snap niet wat ze ineens hebben. Maar mijn vader bedoeld het niet zo verkeerd en dat weet ik ook wel. Daarom kan ik er ditmaal om lachen. Komt ook wel doordat ik de laatste dagen in een errug goed humeur ben, normaal had ik allang teruggebekt bij zulke opmerkingen. Mijn ouders zijn maar wat blij dat ze ineens dood gaan, omdat zij het er al helemaal niet mee eens waren dat ik ze bleef houden. Misschien dat ik het zo een beetje uitgelegd heb, maar ik ben niet zo helder vandaag.

Niet meer mensen met pesterijtjes???? Verward Vertel vertel!!!

Mar2lin

Re: Ze plagen mij....!!! Jullie ook????

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 18:30

Jurga schreef:
ben eindelijk heppie........... Lovers

Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

*grinnik!!*

Tegenwoordig zijn ze het huis uit, maar ik heb 2 broers..... die ook zo ongeloofelijk kunnen zijn!!!!

eentje is het ergst!!!! zitten we te eten en zegt tie: Ik denk dat ik zomaar eens naar Sightwinder ga... Oh wie is Sightwinder.... nou dat is mn paard en ik denk dat ik daarna langs Jeanet van Grunsven ga...., en met Sightwinder ga ik galopwissels doen en piaffe enz.... bla bla bla..... Broer wat is de piaffe? Weet je dat niet? Nouuuuu dat je dat niet weet zeg!! Nou vertel het me dan (dat vraag ik dan.. ik weet het wel maar je moet hem natuurlijk uitlokken)... Nee want als ik het ga vertellen weet jij het ook! lees je boeken maar es door!......

Mam mag ik geld ik heb zo les.... ja tuurlijk zegt ze dan.... zegt mn broer... moet je geld betalen om die aftanse knollen te mogen borstelen???
Zit ik te vertellen hoe het met een paardje ging het rijden (is 4 jaar, zo fris als de winter Haha! maar ontzettend cool maar wel moeilijk!)...zegt tie... leer jij nou eerst maar es borstelen voordat je aan eht grote werk begint!

aaaaarrrrrrrggggghhhhhhhh Boos! Lips are sealed

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 18:39

Jaa vroeger moest ik altijd zoo hard lachen om mijn broers dan kreeg ik buikpijn en ging ik hikken... En nog erger: boeren! Dat zag er dus heel grappig uit en mijn broers gingen me dan altijd na doen waardoor ik nog meer moest lachen en boeren en hikken tegelijk! Ik probeer dan altijd houd op te zeggen maar dat lukt niet zo goed en bovendien helpt het niet eens Clown
Als ik nou moet lachen en ik ga hikken, dan gaan ze me nog steeds nadoen en dan komt dat vreselijke geboer weer! Maar ja, ik kan er niets aan doen! *LOL*

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 20:04

Wij pesten elkaar altijd in onze vriendengroep, zetten elkaar constant voor schut maar niemand die zich er iets van aan trekt, dat heeft iedereen allang geleerd om niet te doen Haha!, maar als we elk jaar met die groep naar zoutelande op vakantie gaan (ligt 10 km van vlissingen) dan is daar het toppunt wel bereikt hoor. Af en toe komt er wel eens echt herrie, maar dat is zo weer opgelost Lachen

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 20:13

hahahaha felice die is goed.

En ja als een van mijn beestjes doodgaat zou ik ook om de grapjes erover niet kunnen lachen, nou heb ik al een dag gejankt toen mijn dwerghamstertje doodging (ja maar hij was zo lief). Haha!

en verder heb ik een keer een manegepony aan zijn stand vastgesingeld, ik stond echt voor gek toen.

Ik was denk ik een jaar of 10 en ik ging de pony opzadelen, naast hem hing een houten balk en daar was de singel op een een of andere manier omheen gekomen. Ik de pony aangesingeld, en ik wil met hem weglopen. Ik trekken en trekken, en boos worden op die pony. Totdat iemand zei dat ik de pony vastgesingeld had aan zijn stand en dat hij daarom niet meeliep. Haha! oeps.

Nog zoiets, met een balk van een stand. Het waren van die balken die aan een touw hingen met een haak in het plafond (jaja) en ik en een vriendin zagen er wel een leuke schommel in. Wij erop gaan zitten en maar schommelen en schommelen, ja en je raad het al, de touwen begeven het en boem wij op de grond. We hebben wel gelachen haha het is zo lang geleden en ik lach er nog steeds om.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 21:51

Haha, een pony aan een stand singelen, die vind ik echt heel erg sterk!!!! *LOL* *LOL* *LOL* Kom echt niet meer bij hier!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 22:05

Hmm, ik ken dat...

Vroeger op de basisschool in groep 7 (nu dus, ff rekenen, ongeveer 10 jr terug) hadden we een invalleraar. Was een gozer van ongeveer 25 jr denk ik. We waren in groepjes aan 't werken en die gozer staat met z'n rug richting onze tafeltjes. Dus ik met m'n grote mond denk lekker te geinen en zeg: 'hmm, lekker kontje!!!'

Nou dat heb ik geweten, vervolgens de meiden uit m'n groepje: 'meneer, zij zei dat u een lekker kontje heeft!!!' En dat is uiteindelijk bij m'n ouders terecht gekomen. Bloos

Nu nog steeds als ik een gozer zie met een leuk figuur begint m'n moeder: 'goh Mayo, vindt je niet dat ie een lekker kontje heeft???' Frusty

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 22:24

Ik ken ook nog wel een "lekker kontje" verhaal.
We hadden jaren terug een paard te koop. Paard voorgereden, meisje erop en daarna aan de hand terug mee genomen naar stal. Zij liep dus achter het paard en zei: wat een lekker kontje!
De staleigenaar (50+) liep naast mij en draaide zich om en zei: dank je wel!
Het meisje kreeg een rooie kop Haha! Haha!

(paard was wel meteen verkocht)

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-02 00:37

Hahaha, ja dat soort verhalen bedoel ik!!! Ik heb er ook zoveel, maar als het moet kan ik er niet opkomen...*denk denk*

Ik had het ook een keer met mijn vriendin in de supermarkt. Wij gingen vakken vullen, lopen naar onze vaste rij toe, staat er dus zo'n pop van Meller (de snoepjes... Vork ) die ineens zijn arm omhoog beweegt "That's the same kick you get from two Meller!"
NEEEEJJ, mijn vriendin die schrok me toch!!! Ik had het op tijd in de gaten en zeek zowat in mijn broek van het lachen. Zij ging er bijna van gillen, nog NET NIET! Ik had het gewoon niet meer. Dit verhaal halen we ook nog regelmatig op...goed voor hilarische momenten....

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 23:31

Ach ja... "ze pesten mij" heb ik zo vaak gehoord Iloon! Lachen

heb zelf ook zo'n verhaal Haha! Toen ik een jaar of 16 was ging ik met vrienden (die boven de 18 waren) naar een discotheek waar je dus alleen in mocht als je boven de 18 was. Ik in mijn netste kloffie naar binnen. Leuke avond gehad en daarna bij iemand blijven slapen met de groep. De volgende morgen werd ik wakker gemaakt door een kameraad van me. Of ik even naar de woonkamer wilde komen. Daar zat een vriendin van me met twee agenten *glup*. Werd mij opeens door 1 van die agenten gevraagd hoe oud ik eigenlijk was "euhm.. 16 meneer de agent!"... "juist!". Hij vertelde me dat ze ons de vorige avond waren gevolgd naar het huis waar we sliepen omdat ze het idee al kregen dat er mensen bij waren die minderjarig waren en de kroeg/discotheek als niet al te zuiver bij hun bekend stond *LOL* Ik had het op dat moment niet meer en zag me al afgevoerd worden met handboeien om (spread them son of a b*tch!! Haha! ). Ik was (hoorde ik) zo wit als een laken en begon te stotteren. Op dat moment barste 1 van de agenten in lachen uit en riep dat hij het niet meer aan kon zien *LOL*

Het bleek dat het gewoon om twee wijkagenten ging die die vriendin van mij goed kenden en gewoon even op de koffie waren. toen kwam zij op het idee om mij uit bed te plukken en me zo voor joker te zetten. Kon er achteraf wel om lachen, maar op dat moment heb ik gevloekt!! Lachen

Tja... dat verhaal heb ik dus maanden moeten aanhoren en ja... toen kwam de term "ze pesten mij" regelmatig naar voren *LOL*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 23:36

Hahaha, da's een goede.... Jij hebt mij ook wel een paar keer mijn beroemde 'ze pesten mij' imitatie zien doen.... Knipoog

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 23:44

een paar keer!!?? *LOL* Wat was het ookal weer wanneer je dat zo vaak zei... oh ja... bij Jurga zeg je het vaak, maar dan spreek je voor haar!! *LOL* als jij haar weer pest! Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 23:45

Huilen Huilen Huilen Maarten pest mij!!!!!!!!!!!!!! Huilen Huilen Huilen

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 23:46

foei maarten! dat mag niet hoor Haha! Enne jurga moet ff rust hebben met zo'n buik als die heeft, dus jur mag je ook niet meer pesten! Party!!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 23:47

Ach Iloon.... ik kom gewoon voor iedereen op die hier ooit eens voor joker zijn gezet en waarop de term "ze pesten mij" van toepassing is. Kom nu dus gewoon voor die superbitch van je op! Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 23:47

Ben ik het helemaal mee eens, Syph, bewaak je haar voor me met je leven???? Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 23:49

Jaaaaaa, zeker met die kleine natuurlijk!!
Ik ben ook vaak genoeg gepest door mijn vrienden met allemaal van die geintjes! das idd niet leuk!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 23:50

OOOOPSSSS Dan mag ik je zeker ook niet pesten???? Knipoog jammer nou, maar ja, daar heb ik maarten dan weer voor. Enneuh, wie aan Jur komt, komt aan mij!!!!! Lachen

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 00:25

Hmmm... dit dreigt een langzame chat te worden. Euhm.... het gaat nog steeds over het pesten toch?

Sypheron... er is iets dat je nog niet weet over het pesten van Jurga. Ilona heeft er vaak een handje van om Jurga te pesten Haha! Als Jurga dan stiksjaggie is van haar gedoe dan legt ze de oren in de nek alsof ze wil zeggen "ze pesten mij!!" Tja... Ilona heeft dat dan goed door en spreekt dan dus voor Jurga door dan maar in woorden te zeggen "ze pesten mij!" *LOL*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 00:31

Ik en Jur pesten, dat doe ik nou nooit!!!!!!!!! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
Ze VRAAGT er gewoon om! *LOL*