Wat wil het geval.... gister gingen er al twee van mijn konijnen opeens dood en vandaag belde mijn tante dat er weer één lag... En toen waren er nog twee!!!
Maar okee. Denk niet dat ik er wat aan kan doen, maar voel me als dierverzorgster in spee toch wel een beetje schuldig, wat is er fout gegaan? Een ziekte??? Ging mijn vader me dus lopen pesten vandaag. "Ja," zegt 'ie, "je kunt beter dierbegrafenisondernemer worden ipv dierverzorger..."
Ik half lachen... Erg flauw...Later, toen mijn broertje te laat thuiskwam voor het eten: "Hij is nieuwe konijnen aan het vangen voor Ilona!"
En er volgden nog wat van zulke opmerkingen, zo vreselijk flauw! Normaal gesproken word ik er gruwelijk pissig over, maar vandaag kon ik het hebben..... ben eindelijk heppie...........
Ja ja, het bestaat, Ilona in een goed humeur...
Ik kon er vandaag dus erg om lachen en eindelijk mijn zinnetje weer eens in de strijd gooien "Nouhou, ze pesten mij!!!!" Die gebruik ik echt al jaren en dan vooral heel zielig kijken... soort Remi-idee...
Iedereen trapt er in! Hebben jullie ook van die typische dingen waar jullie nog steeds mee gepest worden? Of gebeurtenissen van jaren terug???? Waar worden jullie nog steeds aan herinnerd???
Ik moet het ook nog steeds aan horen dat ik eens Jur heb laten schrikken door voor de box op te springen en keihard BOEEEEHHHHH te roepen.
(en ik wilde alleen de merrie ff pissig laten kijken grin...) Nouhou, ze pesten mij!!!!
Wie helpt??? Tell me... al de rare verhalen die gebeurd zijn en die je nog steeds aan moet horen.

Nouhou, ze pesten mij!!!
Ze staan ook niet bij mij thuis, maar bij mijn oom en tante dus dat maakt het zaakje wat lastiger.) Het is dus meer zo dat ik erop zit te wachten tot ze van ouderdom dood gaan, klinkt heel cru, ik weet het. Maar ik vind dit ook niet leuk, zomaar drie tegelijk, vier binnen heel korte tijd. Net of ze een ziekte hebben ofzo. Ik hoop niet dat die andere twee er ook nog aan onderdoor gaan. Gelukkig heb ik er thuis nog twee, houd ik er altijd nog wat over.
Ik zit er best mee dat ze dood zijn en ik snap niet wat ze ineens hebben. Maar mijn vader bedoeld het niet zo verkeerd en dat weet ik ook wel. Daarom kan ik er ditmaal om lachen. Komt ook wel doordat ik de laatste dagen in een errug goed humeur ben, normaal had ik allang teruggebekt bij zulke opmerkingen. Mijn ouders zijn maar wat blij dat ze ineens dood gaan, omdat zij het er al helemaal niet mee eens waren dat ik ze bleef houden. Misschien dat ik het zo een beetje uitgelegd heb, maar ik ben niet zo helder vandaag.
Vertel vertel!!!

) die ineens zijn arm omhoog beweegt "That's the same kick you get from two Meller!"