ziek in de vakantie ....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gaby

ziek in de vakantie ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 16:54

hoi ,

nou dat moet ik weer hebben , hoor !
ik word wakker vanmorgen , en kom tot de ontdekking dat ik zo'n hoofdpijn heb dat ik mijn hoofd niet eens kan draaien Frusty .
ook heb ik geen stem meer en ik heb het ontzettend warm.
thermometer er bijgehaald , 38,5 graad koorts ! en normaal heb ik een belachelijk lage lichaamstemperatuur.
ik zit nou al de hele dag thuis en ik heb voortdurend het gevoel dat ik opgesloten zit.

wie zit er ook ziek thuis ?

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 17:26

ziek in de vakantie, dat ken ik maar als te goed.
vorige week had ik vakantie, en ja hoor, ik was weer eens behoorlijk ziek.
de week voor de vakantie trouwens ook al.
en afgelopen maandag dacht ik dat er weer tegen kon, maar nee hoor, ben nog steeds niet naar school toegeweest.

blehh, baal ervan.
het enigste wat ik doe is in bed of op de bank liggen, evt nog eventjes bokken en me dan maar op de fiets hijsen naar mn paardje toe of als mn ma er is, dan brengt die me eventjes.
paardje in de wei, stal uitmesten, paardje uit de wei, hoeven verzorgen, paardje in de stal en dan weer richting huis, thuis ben ik dan helemaal bekaf.
maarja, je paardje kan er ook niks aan doen als je ziek bent.

vorige week in de vakantie heb ik 2 maal gereden toen ik dacht dat het wat beter ging, swoendags ging het goed en donderdags wou ik een buitenrit maken, maar die heb ik maar snel afgebroken want het ging totaal niet meer.
2 weken voor de vakantie mocht ik ff een weekje niet rijden op Chriss, en toen ik weer mocht werd ik zelf ziek, in de vakantie nog steeds maar toch ff 2 maal gereden ook al ging die laatste keer belabberd en nu is het weer bergafwaarts met mij.

tja, er zou wel iemand anders op mogen rijden van mij (tenminste als die goed kan rijden enzo) maar wie???
zoek al tijden een bijrijder maar kan het steeds maar niet vinden (allemaal haken ze af door de afstand).

maarja, zit dus ook ziek thuis en vorige week toen het vakantie was ook al.
heb gewoon niks aan de hele vakantie gehad.
maar ben er wel aan gewend, ben nl al lange tijd heel vaak ziek (chronisch en al meer dan 5 jaar, ieeehh)

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 18:36

Ik zit ook ziek thuis, de huisdokter is net een uurtje geleden langsgeweest en heeft me accuut huisarrest gegeven, ik mag vandaag en morgen niet meer buiten (indien puur noodzakelijk natuurlijk wel, maar ik bleef best binnen ivm temperatuurswisselingen ofzoiets) dus nu zit ik hier twee dagen binnen...kan ik natuurlijk wel lekker bokken Haha!
Maar toch, ik hoop dat ik rap beter ben, want ik wil naar mn paardje toe... die staat gelukkig wel op de wei, dus beweging heeft hij sowieso en er wordt goed naar hem omgekeken als ik er niet ben...

Maar ikke is zielig en ikke wil terug beter zijn Verdrietig

Kunnen we geen ziekenboeg oprichten op bokt Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 18:38

haha aaah, wat zielig nou.

Ik heb het 3 jaar achter elkaar gehad in de kerstvakantie, dit jaar was ik op oudejaarsavond en nieuwjaarsdag ziek Boos! kon ik niet eens uit Verdrietig

maar iig beterschap

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 20:55

flair schreef:
Ik heb het 3 jaar achter elkaar gehad in de kerstvakantie, dit jaar was ik op oudejaarsavond en nieuwjaarsdag ziek kon ik niet eens uit

heb ik ook een paar jar achter elkaar gehad!!
echt super kl*te!!!! Frusty Frusty Frusty Haha!