Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Op een ruime kavel gelegen hoekwoning met vrijstaande houten garage (3½ x 7½) gelegen in de wijk Marsdijk. Totale perceeloppervlakte 261 m². Achtertuin met zonneterras op het noordwesten. Bouwjaar 1998. Onderhoud binnen en buiten goed.

Dat is iets waar ik nl. heel erg goed in ben en daar zijn Marije, Maaike en Dees het levende bewijs van.
)
kan ik van onderstaande tekst niets anders maken dan dat Sandra erg goed is in wegmoffelen en dat ik, Maaike en Dees DAAR het levende bewijs van zijn. Wij zijn dus een stelletje weggemoffelde spullen
Vond het wel grappig. Ze is ook druk bezig met inpakken, sorteren en weggooien
Honeybee schreef:Wat de verhuistijd betreft, ikzelf heb waarschijnlijk acht dagen om te verhuizen, maar in mijn nieuwe huis geen zolder om mijn spullen weg te moffelenDat is iets waar ik nl. heel erg goed in ben en daar zijn Marije, Maaike en Dees het levende bewijs van.
![]()
Ik ben dus druk aan het inpakken, sorteren, weggooien enz.
mag gerust langskomen. 
Gelukkig is het een nieuw huis dus blijft het beperkt tot schilderen en behangen.Cody schreef:Hey, gefeliciteerd, weer een Assenaar erbij, het is dat de A al in gebruik is hier op bokt anders hadden we ons eigen clubje kunnen oprichten![]()