Mijn keuken wordt dus verbouwd (zie ander topic op Algemeen) en daar hoort ook het nodige stof bij. Dus ik had die werkmannetjes gevraagd of ze de keukendeur dicht wilden houden. Hadden ze het raam een klein eindje open gezet, om zelf niet in het stof te staan (logisch). Begin van de middag, mannetjes net weg, ik zit lekker te werken in de woonkamer, telefoon gaat, ik ben aan de telefoon en ineens...
*PATS KEDENG RINKEL*
Ik kijk uit het raam en zie het balkon van de benedenburen vol glas liggen, en ook de tuin van de buren nog een huis verderop... Ja hoor, mijn keukenraam, opengeslagen door een rukwind en compleet uit de scharnieren gerukt. Stom ongelukje: werklui waren vergeten het raam dicht te doen, en ik had niet gecontroleerd of ze het raam wel hadden dichtgedaan... Gelukkig was het veiligheidsglas, maar toch was de benedenbuurvrouw niet zo blij met haar tuin vol glas vanwege de drie honden die ze heeft.

Anyway, ben 2 uur bezig geweest met woningbouw bellen, glasverzekering bellen, excuses aanbieden bij hondenbuurvrouw, briefjes schrijven voor balkonburen die niet thuis waren en uiteraard de glaszetter ontvangen die binnen een uur voor de deur stond. Zit nu een noodruit in, het nieuwe glas komt pas over 2 tot 3 weken want dat moet op maat gemaakt worden.
Het was me het dagje wel weer. Loop nu dus flink achter op schema en ga nu vlug weer door met mijn werk. Tsk, ik werk ook eens een dagje thuis...