Dorée geen pc met internet????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

obsession

Dorée geen pc met internet????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 17:18

Na aanleiding van dit topic:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=44647&highlight=

Volgens mij heeft ze t niet voor elkaar!
Ze moest vandaag voor het eerst bij Centraal beheer aan t werk!! Jaja even Apeldoorn bellen he!
Ze hoopte echt zo erg dat ze daar een pc met internet zou hebben,maar ik denk dat dat niet zo is! Ik heb vandaag geen doree op bokt gezien en er zijn ook geen berichten geplaatst van haar!

Arme arme dododee! Maar beter voor ons ! Haha! Haha! Schijnheilig Schijnheilig

Trouwens op je werk moet je ook werken en niet bokken! BEn ik ff blij dat ik thuis werk! gna gna!

Hoest gegaan vandaag dododee?

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 17:35

Misschien probeerde ze zich de eerste dag nog ff braaf te gedragen Schijnheilig
Maar ik had eigenlijk wel gehoopt dat ze wel ff kon bokken tussendoor, misschien hebben ze uit voorzorg maar geen pc voorgeschoteld? Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 17:40

haha ik denk dat ze nog niet eens een pc heeft ?? De eerste dag loop je meestal wat rond en wordtje voorgesteld.

Laten we hopen dat het ze blijft Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Schijnheilig .

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 17:53

pfff gelukkig maar dat dorée (nog) geen pc heeft met inet zeg.... anders hebben we noooooit eens rust }> }> }>
*duimduim* dat dorée het maar rustig aan doet met het krijgen van een pc met inet

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 18:14

aaaah jullie zijn ook niet lief tegen Do! ik mis haar lekker wel!
arme Dodee!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 18:39

aggg,hoe zal ze het hebben?
misschien is het ook wel beter als ze geen i-net heeft daar,anders werkt ze straks niet meer Haha!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 18:47

Nou, sinds de ontdekking dat Do MacDonalds-schoenzolen eet, heb ik het wel een beetje gehad met haar hoor! Zo haalt ze het Snekimago wel heel erg naar beneden. Dus ik hoop dat ze geen pc met internet krijgt, en dat ik niet meer zoveel met haar geconfronteerd word!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 19:11

Pff carola die Mac-Donalds schoenzolen zijn ontzettend lekker vooral de Mac-Ommen en Happy meal van snoopy...!!!!

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 19:57

ahhhhh ja je moet te tel rekening zeker gaan dokke Tong uitsteken Tong uitsteken Schijnheilig
Haha ist beetje leuk werk hoop het wel..
XXXangel

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 20:58

Nouhou!!! Huilen Huilen Huilen

Ik heb dus geen internet! Stomme knakkers van het Centraal Beheer! Niemand heeft het! Ja alleen de directeuren ofzo...
Je kunt er niet eens op! Je kunt dus ook niet in je pauze even je email checken ofzo, nee er is geen toegang tot inet! Ja alleen de CB-site Misselijk
Echt wel balen! Dat wordt dus net betaald bokken en geen topics als "Kitty Kitty *kreun* *kreun*" voor jullie! Of nee, niet, want jullie missen mij helemaal niet *HHHUUUIIILLL*

Ik krijg wel mijn eigen CB-emailadres, maar daar mag je ook niet teveel in zeggen, want dat kan (of zal wel) gechecked worden... pffff

IK WIL TERUG NAAR DE NOS!!!!!!!!!!! Huilen

Haha nee het was wel echt superleuk! Heel leuk werk en hele leuke "collega's" (denk Hans Teeuwen! Haha! die dat tussen aanhalingstekensgebaar maakt! Haha! ) en mijn baas blijkt praktisch Jessica dr buurman te zijn! Superleuke vent! Dus dat is ook weer gezellig! Kan ik mooi met hem carpoolen enzo... Haha!

Ben wel he-vig teleurgesteld in jullie hoor! Pff DIT had ik echt niet verwacht!

En Ca: Niet zo zeuren, ik weet ook heus wel dat de Burger King lekkerder is, maar dat niets een kaassoufflé of whatever snek overtreft!