Voor consultants onontbeerlijk: overbluf je gesprekspartner

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 11:16

Haha erg leuk!! Haha!

Doet me denken aan vroeger toen Joost (Death_Squad) en ik altijd van die onzinnige gesprekken hadden waarbij we dit soort termen gebruikten. Het ging echt nergens over maar het was erg grappig! Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 14:01

De kerncompetentie is onlosmakelijk verbonden met de terugkoppeling van optimale organisatie-onderdelen waarbij de synergie met new business development win-win situaties creëert.

jaja snappen jullie het? Haha! Cool

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 14:23

jaja,ik begrijp hem 100% NOT Haha!

Zoals deze:
De term voor:
Sociaalpsychologische kanalisering van communicatiemethoden

Het proces schept voorwaarden voor de inventarisatie van onderling afhankelijke business models waarbij de feedback van de markt voorop staat.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 20:44

haha!! Wij hielden vroeger in de kas (werk waarbij je voornamlijk NIET hoeft na te denken) ook al van die hoe-zeg-ik-het-zo-ingewikkeld-mogelijk gesprekken. Een gozer die kon dat zo goed, de meest onmogelijke dingen kon hij beredeneren (leuk galgje woord) zodat het leek wel te moeten kunnen. Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 20:48

Ik weet wat een win-win situatie is! Maar verder snap ik er niet zo veel van hoor... Al ben ik aardig goed in het uitpoepen (ohoh, lelijk woord, foei toch!) van moeilijke brieven. Vandaag mocht ik me weer uitleven (moest een mailing uit), dus ik briefie tikken en ja hoor... helemaal (bijna dan) ok. 't Was ergens nog duidelijk ook, terwijl ik eigenlijk geen idee had van waar ik het over had! Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 20:48

haha grappig.. Beetje lsatig om het ook daadwerkelijk te kunenn gebruiken in het dagelijks leven, aangezien je moeilijk al die onbegrijpelijke termen uit je hoofd kan gaan leren... wel een beetje jammar.. maar tja ik heb nou eenmaal een hekel aan leren...