Ben ik nu gek?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 10:21

Sjezes Percy, jouw broer heeft een verkeerde keuze gedaan. Hij had dat mens de deur uit moeten doen! Liefde is: je geliefde niet voor een zware keuze stellen en ook niet vragen van hem iets op te geven waar hij zoveel van houdt. Gatverdamme wat een bitch! DAt mensen daar toch in trappen, dat zou bij mij echt niet lukken hoor! Sterkte met je onaangename schoonzus!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:07

Tja... knettergek ben je natuurlijk wel Knipoog , maar ik had het, als het beestje een goede kans zou maken, ook laten doen Lachen !
Ik heb 2 West Highland terriers en Bella, het vrouwtje , noem ik altijd mijn "gouden hondje" , wat ik daar al aan heb uitgegeven Scheve mond : na een val had ze 2 jaar geleden d´r enkelbanden gescheurd en moest -natuurlijk- een speciale OP hebben, kosten :fl 1650,-. Een jaar later moesten die schroefjes en dat bandje er weer uit, weer OP, kosten: fl900,-. Problemen met d´r blaas, fl 400,- en zo nog een paar dingen Verdrietig !
Had voor dat bedrag wel 4 !!! nieuwe hondjes kunnen krijgen, maar ja.... dan was het geen Bella meer geweest Knipoog !

Percy

Berichten: 12084
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:19

Dan zal ik je maar niet vertellen wat schoonzus met zoontjes cavia's gedaan heeft Lips are sealed Lips are sealed

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:33

Ojee............ is dat wel een verantwoord opvoedkundig iemand dan?

Percy

Berichten: 12084
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 14:43

Tja, daar laat ik me niet over uit Haha!
Het was er in elk geval altijd "keurig aan kant". Dat kan je van dat huis van mij niet zeggen, daarom komt ze ook niet meer Pling Pling

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 14:44

gatverdarrie wat een snep is dat zeg! maar goed dat je daar vanaf bent.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 16:00

Ik had ook hetzelfde gedaan, maar het is wel even schrikken die rekening! Ach je krijgt er vast wel iets voor terug, op wat voor manier dan ook!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-02 21:36

Kat zit nu met me te bokken Lachen

Het gaat al een stuk beter met hem, gelukkig maar want gisteren zag ik het even somber in. Maar hij begon vandaag opeens te lopen en nu volgt ie overal door het huis! De zwelling rond zijn smoelwerk is bijna weg en nu kun je de echte "schade" zien. Hij is er bepaald niet knapper op geworden Haha! Hij kan niet meer ruiken dus ik hoop dat ie ooit weer leert om uitzichzelf te gaan eten..

Wat er trouwens was gebeurd (want dat heb ik helemaal nog niet verteld!) Hij was in de moter van mijn auto geklommen en lag in de radiator waarschijnlijk een dutje te doen ofzo. Maar goed, ik start de auto dus en hoor een raar geluid. Net alsof er ergens iets vastliep. Dus ik trek de moterkap open en zie over bloedspetters en een kat die muurvast in m`n radiator zat Bloos Mijn broer heeft de boel eruit moeten schroeven om de kat los te krijgen. M`n kat heeft mazzel gehad (als je dit mazzel kunt noemen) want er waren geen vitale delen geraakt. Zijn neus was eraf geslagen, en een deel van zijn wang (zat er nog wel aan, maar lag gewoon open). Verder nog een schaaf op zijn lijf en een voorpootje had ook een klap gehad.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 21:45

Ohw Gatver!!!
Nou durf ik zowat niet meer weg te rijden zonder onder de kap gekeken te hebben!

Pluutje

Berichten: 5625
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 22:30

goed van je joh!echt geweldig!

bij ons komen katten voor aandacht(krijgen geen eten, alleen 1 krijg beetje drinken, heeft veel dorst) en ze komen lekker op schoot slapen(eentje dan) en de ander loopt een beetje rond.
met die laatste(niet schootkat)ben ik best gek, dies zooo schattig. hij/zij??? is best bang, je mag haar niet langer dan een paar sec. optillen en als mensen langs lopen gaat hij soms ineens blazen en slaan. maar dat blazen doet hij dus niet(heeft ie nog nooi gedaan), tegen mijn broerdje en moeder wel(tegen mijn vader weet ik eigenlijk niet..)zo schattig vind ik dat Lovers en soms, heel soms, ligt ie bij me in bed, maar hij is zo angstig, bij het kleinste geluidje wordt ie meteen wakker, dan ligt hij altijd op mijn buik(beetje irri als je nodig naar de wc moet..haha)

dus misschien wordt het ook nog wel wat tussen jou en het straatkatje

als een poesje je mij zo aankijkt met die natte oogjes dan smelt ik echt helemaal Lovers

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132193
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 23:26

Ja hoor, je bent echt hartstikke gek Haha!
Als je het tenminste nuchter en zonder gevoel bekijkt, want dan is 600 euro gewoon schandalig veel geld voor "een straatkat".
Maaaarrrr..... gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jij (en ik Pling ) die een beetje prettig gestoord zijn, en dit gewoon over hebben voor hun geliefde dieren.
Vooropgesteld natuurlijk dat je het kunt betalen, want er zijn ook mensen die er alles voor over hebben om hun dier beter te krijgen, maar er gewoonweg het geld niet voor hebben om zo'n dure ingreep te laten doen; dan is het een ander verhaal.
Aan de andere kant krijg ik soms wel een beetje het nare gevoel dat dierenartsen ook in de gaten hebben dat mensen er werkelijk alles voor over hebben om hun dier van de dood te behoeden, en daar soms "misbruik" van maken.
Heel veel sterkte !

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 00:25

Tsja, als je het niet gedaan had, had je het gevoel egahd dat je dat beest had laten gaan alleen om het geld.
Dat vergeef je jezelf toch ook niet?

Ik vind het echt heel nobel van je, wat een dierenvriend!
Nu mag dat beest natuurlijk niet weer onder een auto lopen of anderszins een ongeluk krijgen, want ze is nu tot raskat verklaard hè, met dit prijskaartje!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 22:14

Ik had het ook gedaan hoor...
Je laat een kat toch niet afmaken omdat ie anders een wat vreemd gezichtje krijgt!! Verdrietig Ik vind het nogal een domme dierenarts dat die dat nog moet vragen Verward .) Als het over dierenlevens gaat is plotseling het geld belangrijker bij een hoop mensen. Als het dier van jezelf is moet je er ook alles aan doen om hem beter te maken en als ie geen echt aantoonbaar baasje heeft dan zou ik het ook wel voor over hebben mits die heel weinig kans op overleven heeft of erna een rotleven zou krijgen.
Nee, ik vind dat je het goed hebt gedaan hoor!!
Groetjes van Jessica!