omdat dat zoveel tijd kost hihimaar goed:
met mij gaat het zo nu en dan niet echt toppie maar ik weet zeker dat ik er wel uit kom.het is niet altijd even makkelijk als ineens alles op alleen mij terecht komt en financieel er helemaal alleen voor staan mét pony en kat is moeilijk hoor.maar goed ik sla me er wel doorheen en ik heb gelukkig veel lieve vriendinnen die me helpen!
tinkie doet het geweldig en is heel goed gezond gelukkig.we dressuren veel en ze is mooi gegroeid de laatste tijd.nog altijd een ondeugend boefje maar in het tuig onwijs gehoorzaam!
snow is de liefste kat op heel de wereld,hij is zo aanhankelijk en zo lief voor mij,snachts slaapt ie bij mij als ik me alleen voel en hij wil al-tijd knuffelen.echt altijd!geweldige poes.......
tja ik bok regelmatig eventjes op het arbeidsbureau,dus ik kan nog steeds jammer genoeg niet alles bijhouden van iedereen want de site is zo groot geworden!!pffff ik zie ook zoveel nieuwe gebruikers.
tot slot:ik denk aan jullie allemaal en aan een aantal bokkers in het bijzonder(diegene weten wel dat ik hun bedoel)en ik hoop gauw heel gauw weer echt op en top te kunnen bokken!
owja en een boze-oren-in- de-nek-leggende-tinkerbell- die-eigenlijk-toch-wel- nieuwsgierig-is-naar-wie-er- een-snoepje-voor-haar-heeft

Succes verder met alles, he! 
.