Ik weet niet of jullie mijn topics hebben gelezen over de Interpay ellende enzo? (160$ afgeboekt van rekening door hotel wegens niet geannuleerd wat ik wel gedaan had waarna Interpay verkeerde klacht had behandeld 3 mnd lang...)
Na 3 maandne bellen met het hotel in NY kreeg ik 0 op het rekest (gewoon niet reageren he op telefoontjes, mailtjes en brieven, stelletje losers) Toen Interpay geprobeerd en die hebben dus een stomme fout gemaakt in de behandeling van mn klacht. Als dat niet gebeurd was had ik naar mn centen kunnen fluiten, maar nu had ik iig iets om over te klagen... Ik heb een aangetekende brief gestuurd aan de directie dat ik compensatie eiste wegens ernstige nalatigheid van hun kant en overschrijding van tijdslimiet waardoor ik niet op een andere manier mijn gelijk kon halen....
En wat denk je? Vandaag krijg ik de brief binnen dat ik gelijk heb en dat ik schadeloos gesteld wordt (oftewel, ik krijg de hele som van 160$ terug!!) Op zich had het hotel best gelijk hoor en had Interpay me inderdaad niet kunnen helpen maar ik heb nu lekker mn centen terug. Tja, even dreigen met juridische stappen...
I rule!
Echt waar hoor... na mn 3 maanden in Amerika heb ik de verzekering de helft van mijn onkosten laten dekken wegens het gedoe van 11 september (daar flink achteraangezeten omdat ze me eerst ongelijk gaven, uiteindelijk het hele bedrag (fl800) teruggekregen
waaronder de duurste taxi 'Golden Limo'
naar de luchthaven, diner daar etc... ) en de reisorganisatie maar even een klachtenbrief geschreven waarna ik een lange excuusbrief reeg en 250DOLLAR compensatie. Zo...
Iemand nog juridische/geld probleempjes? Hehe wat ben ik toch een verwend nest. Als ik iets in mn kop heb heb ik het niet in mn achterwerk, en dat zullen ze merken ook!! Wacht maar, denk dat ik een nieuwe carriere ga beginnen als vrouwelijke Pieter Storms ofzo
Geldwolfje? Nee hoor valt wel mee. Ik hou gewoon van instanties die je van het kastje naar de muur sturen en dan als je bij de directie aanklopt met stevige praat bieden ze je op hun knietjes verontschuldigingen aan hehehehe en nog een leuk bedragje ook. Altijd welkom

Vinden ze nl niet leuk, kost ze veel tijd & geld om dan weer een machtiging te krijgen... Hahaha, dat weet ik nog van mijn WNF tijd, storneren is het ergste dat je ze kan doen.