Hoezo storm?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarijeR

Hoezo storm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-02 17:10

Behalve dat er wat tuintafels en schuttingen voorbij vliegen hebben ook de bomen het een beetje moeilijk hier...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder zijn er een paar dakpannen aan de wandel gegaan en ik houd m'n hart vast voor de oude eik die vlak naast het huis staat...

Update van de eik: hij is aardig uitgedund, af en toe zie ik (grote) takken voorbij komen.
Als ie valt hoop ik dat hij net mijn dak niet raakt *bibber*
Laatst bijgewerkt door MarijeR op 26-02-02 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:16

Pffffff maar goed dat die niet de andere kant is opgevallen ??

Nou zal voor je duimen dat die oude eik blijft staan Pling .

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:18

de vrouw van mijn de verzorgpony die ik een tijdje heb gedaan vroeg aan mij of ik naar buiten wou gaan met haar omdat ze al een tijdje niks had gedaan dus ik zeg ja hoor doe ik wel vind ik wel leuk. nou die wind echt een paar x had ik echt geen gevoel meer dat ik op een paard zat zo raar gevoel je kan het gewoon niet beschrijven. we zijn maar 20 minuten weg geweest maare ze was zeik en zeik nat van het lopen tegen de wind in....

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:18

jeetje oliebol check die stoep dan ook!!
Ik waaide toen strax ook bijna van de fiets je kan gewoon niet je stuur omdraaien voordat ie windvlaag weer voorbij is heel irritant maar ben veilig thuis nu
xxxangel

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:22

Vanmorgen met mijn fietsie weggebracht gelukkig, nu heb ik voor de wind, ik ga proberen binnen het kwartier thuis te zijn (10 km) Haha! .
Ik ben benieuwd of alle glazen nog in de kas zitten (bij Omar) en of er geen boom over het fietspad ligt...

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:26

Ik ben inderdaad heel benieuwd wat ik aan zal treffen wanneer ik straks thuis kom. Behalve dat het vanochtend al een groot zwembad was zullen er bij ons inderdaad wel weer de nodige bomen over de oprit liggen. Fijn is dat met sparren, die blijven 'uitregenen'. Iedere windvlaag of sneeuwbui staat garant voor afgebroken en afgewaaide takken. De laatste boom in het zicht die is omgewaait was twee weken geleden een peppel van zo'n 6 meter hoog die pontificaal op de hooiwagen gevallen is. Dus wat er voor de rest buiten de oprit in het bos is omgegaan de afgelopen paar maanden dat weet ik nog niet eens maar dat zal wel weer het nodige zijn. Ach, we denken maar zo dat het weer een wandeling met de motorzaag scheelt. Haha!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:42

Nou ik heb dus echt mooi mijn scooter thuis gelaten! Ik moet 10 km over een dijk, dat vang je dus alle wind! En als ik dan met die zware scooter rij, word ik dus zo van de dijk geblazen!! Ik moest gisteravond gewoon stoppen en maar hopen dat die windvlaag ophield.
Ik ben lekker met de auto gebracht vandaag hihihihihi

Gr Esme

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 17:46

Ik heb op de terugweg naar huis vier mensen gewoon om zien vallen. Best zielig maar wel een grappig gezicht... Ze vielen gewoon boem opzij. Ik heb nog geen bomen omgewaaid zien en ik hoop inderdaad voor je dat de eik overeind blijft.

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 19:10

Ik zat heel de dag binnen Tong uitsteken

Maar het stormt inderdaad heel erg hard... hier valt het op zich nog wel mee, maar ik kan er niks over zeggen want ik zat toch heeel de dag binnen.
Maar ik hoop voor je dat die oude eik blijft staan!

Best wel gevaarlijk als je zoiets op je krijgt... brrr moet er niet aan denken

Vasco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 19:33

Ik ben ook weggebracht maar moest terugfietsen en wat denk je wind tegen halverwege hebben we maar mijn vriendins pa moeten opbellen want ik hield het niet vol heb nogal met deze wind dat het dichtklapt maar ja. Verder heb ik ook nog een paar dakpannetje op de loop gezien.

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 20:08

Gut dat het zo erg bij jullie gestormd heeft.Bij ons viel het allemaal erg mee. Jammer he al die bomen tegen de vlakte.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 20:27

jep!
hier zijn ook een aantal bomen in de omheining gekomen....
tis nu gelukkig weer een beetje over zeg!
ik moest er al niet aan denken om morgen weeer met zulke tegenwind (ja, ik had de wind tegen...) naar school te fietsen...

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 20:58

greetje schreef:
Gut dat het zo erg bij jullie gestormd heeft.Bij ons viel het allemaal erg mee.

Inderdaad,hier viel het ook allemaal mee gelukkig Lachen

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 21:49

Wozes he, tis echt niet meer normaal. Bij onze buren is de schoorsteen ook al kapot gewaaid. Maar verbaast me niks wandt die mensen hebben hun huis zelf gebouwd en die haden er helemala geen verstand van Frusty Een brandweer gelijk hier, hele toestand, ach ja.. Kijk die wortel van die boom dan, echt niet mere leuk zo'n harde wind.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 21:51

Heey stelletje watjes! Knipoog Deze bikkel zat vanmorgen om half 10 in de wind al op het paard rond te hobbelen!
Heb er 3 gereden, werd er bijna vanaf geblazen, maar ze liepen wel lekker!

carina

Re: Hoezo storm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:04

*Marije* schreef:
Behalve dat er wat tuintafels en schuttingen voorbij vliegen hebben ook de bomen het een beetje moeilijk hier...

doe me een lol en verzamel de schuttingen, we hebben nog planken nodig... Haha!

bij ons gaat het ook zo tekeer, de paarden staan te stuiteren in hun stalletjes Scheve mond

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-02 22:20

Hoe klein mogen de planken zijn?
We hebben geprobeerd om de schuttingen weer vast te zetten, helaas zijn ze daarna allemaal kapot gewaaid, ECHT kapot dus...

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-02 22:58

nou, bij ons heeft het ook behoorlijk gespookt, nu nog trouwens. Het waait ontzéttend hard, ow ja, dat heet trouwens storm *LOL* oeps sorry, en het regent ook ontiegelijk!!!!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 00:21

Hier ging het ook flink tekeer, eigenlijk nog steeds.

Op de school waar ik werk zijn ik-weet-niet-hoeveel ruiten gesneuveld. Het is een heel oud gebouw van voor de oorlog geloof ik, en er zijn allemaal buitendeuren met glas erin en de meeste deuren hebben geen fatoenlijke dranger. Veel leerlingen vinden het dan leuk om de deur open te laten als ze erdoor zijn met als gevolg dat bij iedere windvlaag, WHAM, de deur tegen de muur knalt. En jawel, weer een ruit eruit.

Vanmiddag had de glaszetter net een deur gemaakt en hij was net weg en het was alweer raak. De volgende glaszetter kwam, met een boos gezicht, dus we waren waarschijnlijk niet de eersten van vandaag. Hij had net de ruit erin zitten en hij kwam even tegen mij zeggen dat ik de deur op slot kon doen, en toen kreeg de wind er weer vat op. Bloos Weer een raam kapot.... Frusty

Maar goed, de één z'n dood is de ander z'n brood. Dat zal ook wel voor glaszetters gelden...

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 08:28

Wij kregen ook weer het staartje van de storm mee, dus vanmorgen weer drie kwartier sneeuwschuiven Frusty

Au, mijn knie!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 10:17

Heey stelletje watjes! Deze bikkel zat vanmorgen om half 10 in de wind al op het paard rond te hobbelen!
Heb er 3 gereden, werd er bijna vanaf geblazen, maar ze liepen wel lekker!

je was niet de enige hoor steef ik was ook een bikkel Knipoog

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 11:41

Voordeel van al dat water en die wind is:

We hebben nu een binnenzwembad in de Kelder!!!!!!!! Haha!

Er staat ongeveer 5 cm. water in en nu kunnen we pootjebaden. Gelukkig hebben we een geheel betegelde kelder, dus lijkt het nu een echt binnenbad. Ik zal een scheutje chloor erin doen en dan is het pas echt goed.... (wel een beetje koud, maar toch)