Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
).
nou ja iig, lijkt het mij super eng (heb zelf ook lenzen) om mijn ogen te laten laseren. Straks ga je er op achter uit ofzo. 
.
, als iemand nog vragen heeft, ask them

Sjuimpje schreef:Ik moet zowiezo eerst kijken of het bij mij wel kan,
daar schijnt een onderzoek aan vooraf te gaan wat zo'n 5 uur in beslag neemt en waar je fl. 250,00 gulden voor kwijt bent.
Maar het blijft natuurlijk een operatie en er is altijd kans op littekenweefsel op het hoornvlies...Ik weet niet of ik de gedachte aan een operatie zo prettig vind..
en ik weet eigenlijk niet of het bij mij wel mogelijk zou zijn..Ik heb n.l. ook nog een hele rare cylindrische afwijking

anne21 schreef:oh en laui, morgen worden m'n verstandskiezen weggesneden in het ziekenhuis onder plaatselijke verdoving, dit vind ik echter enger dan m'n ogen, ik haat de tandarts al laat staan dit![]()

Silvia schreef:2) dat je je laat opereren voor je eigen gemak. Want zeg nou zelf, zo erg zijn die lenzen nu ook weer niet...Puur gemakzucht dus. .
Silvia schreef:Wat mij tegenhoudt zijn
1) de kosten en
2) dat je je laat opereren voor je eigen gemak. Want zeg nou zelf, zo erg zijn die lenzen nu ook weer niet...Puur gemakzucht dus.

en zit al op -11.