Nou dat grijs valt wel mee maar ik kan me niet indenken dat ik al 'zo oud' ben. Volgend jaar al twintig, ik voel me nog veel jonger
Achja gister leuk feestje gehad, waar ik echter wel vanmorgen een fikse koppijn van had
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nou dat grijs valt wel mee maar ik kan me niet indenken dat ik al 'zo oud' ben. Volgend jaar al twintig, ik voel me nog veel jonger
Achja gister leuk feestje gehad, waar ik echter wel vanmorgen een fikse koppijn van had
Jurga schreef:Wat???? Ben je echt al 19??? Joh gek! Had ik niet verwacht!!!!*trekt verbaasd gezicht* Ik dacht echt dat je jonger was, alhoewel, niet toen ik je aan de foon had....
assie schreef:Heee siepie!!!
Proficiat!!! Ik kom morgenochtend/middag wel een keertje visiteren, is dat goed?
Dan kom ik meteen al je cadeautjes bewonderen!
assie"]
[quote="Jurga schreef:Wat???? Ben je echt al 19??? Joh gek! Had ik niet verwacht!!!!*trekt verbaasd gezicht* Ik dacht echt dat je jonger was, alhoewel, niet toen ik je aan de foon had....

das niet aardig as
. Ik zie er natuurlijk veel ouder uit als mn broertje
, maar dat visiteren zal niet door gaan want ik moet werken. En cadootjes zijn er niet echt want ik heb alleen maar geld en wat snoep gekregen. Groot deel van het geld is donderdagavond al opgegaan, hoewel ik toch nog redelijk wat over heb
. ALLLEMAAL HARDSTIKKE BEDANKT VOOR DE FELICITATIES!!!