Dit programma vertelt je waneer je teveel achter elkaar aan het typen ben. Regelmatig verschijnt er in beeld.
MICROPAUZE
Dan moet ik dus 7 seconden wachten met typen
En wat helemaal erg is iedere 45 minuten moet ik verplicht allerlei oefeningen gaan doen gedurende 5 minuten. Dus gymnastiek op de werkplek. Je wil niet weten hoe mensen reageren op je als je je "verplichte" oefeningen aan het doen ben. Collega's komen bezorgd vragen of het wel helemaal goed met je gaat en of het niet beter is dat je naar huis gaat. Dat laatste spreekt mij natuurlijk wel erg aan
Als de computer mij nu ook vertelde dat ik gemasseerd moet worden zou het allemaal veel leuker zijn met dit programma'tje.
Volgens mij ben ik vandaag de hele dag al bezig met dit programma en de verplichte oefeningen. Van werken komt niet veel.
Ter info tijdens het typen van dit stuk ben ik twee keer verplicht geweest een micropauze te nemen en heb ik één rustpauze genegeerd.
Heeft iemand ook ervaringen met dit programma! Of beter wie weet hoe je dit programma kan deleten!

....Kon er niet af...althans, dat werd gezegd... }> Ben van nature nogal een freubelkont, en hoe 'k het heb gedaan mag Joost weten, maar het staat er niet meer op!